قیمت واتراستاپ|خرید واتراستاپ

قیمت واتراستاپ|خرید واتراستاپ

کد مطلب : 567

تمام محصولاتی که توسط کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه میگردد مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی میباشد.جهت دریافت استعلام قیمت و خرید انواع واتراستاپ با شماره های زیر تماس بگیرید.
کارشناسان فروش:09120916272...09912760924

واتر استاپ، ابزاری برای مسدود کردن درزهای اجرائی و انبساطی بتن می باشد. لازم به ذکر است که به دو دلیل در طراحی سازه های بتنی، درز لحاظ می گردد.

 

اولین دلیل، محدودیت اجرائی می باشد. سازه های بزرگ بتنی معمولا در زمانی طولانی اجرا می شوند و لذا لازم است که مرحله به مرحله بتن ریزی انجام پذیرد. این درزها بسته به طراحی در مقاطع معینی آورده می شوند که به درزهای اجرائی معروف می باشند. قطعات بتنی دو سمت درز فاقد پیوستگی بوده و چنانچه در مجاورت فشار هیدرولیکی آب و یا هر سیال نفوذپذیری قرار گیرد، سیال از این درز عبور کرده و به آنطرف سازه مهاجرت می کند. این موضوع در سازه های آبی و فاضلابی بخصوص حائز اهمیت می باشد، اگرچه در هر سازه ای که احتمال فشار استاتیکی یا دینامیکی یک سیال به درز باشد، آن درز باید آب بند شود. سدها، کانالهای انتقال آب، تونلها و سازه های بتنی زیرزمینی، طبفات منفی ساختمانها، استخرها و حوضچه های نگهداری آب و فاضلاب از رایجترین سازه های موضوع این بحث می باشند.

دلیل دوم در طراحی درز در سازه بتنی، پیش بینی حرکاتی است که در آن بخش از سازه قطعی و یا محتمل می باشد. حرکات ناشی از انبساط و انقباض حرارتی بتن وحرکات ناشی از جابجائی سازه در اثر تنشهای احتمالی در سازه نظیر زمین لرزه عواملی هستند که لازم است مفری برای تحلیل این تنشها ایجاد شود. این درزها که به درزهای انبساطی و یا حرکتی موسوم می باشند فضائی می باشند که سازه بتواند حرکات فوق را در آن مستهلک نموده و جلوی تخریب سازه در اثر فشارهای وارده گرفته شود. این درزها شبیه به شیر اطمینان عمل می کنند و یک فاصله حدود 1 تا 3 سانتی را بین دو سازه ایجاد می کند که لازم است توسط ابزار مناسب پر شود و ارتباط دو سمت سازه بسته شود

واتر استاپ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

 

واتر استاپ تخت ( جهت استفاده در درزهای اجرایی

واتر استاپ حفره دار (جهت استفاده در درزهای انبساطی)

۱واتر استاپ (حباب دار):

وجود حفره میانی در واتراستاپ باعث ایجاد مقاومت در برابر فشارها و جابجایی های طولی و عرضی و انقباض ها و انبساط ها شده است.

 

به همین دلیل قابلیت مناسبی جهت آب بندی درزها ایجاد می نماید.

 

۲- واتراستاپ (E تخت):

جهت درزهای اجرایی به کار برده می شود و وظیفه این نوع تیپ ها در درزهای اجرایی ، حفظ ممانعت از عبور آب درون درزها می باشد .

 

۳واتر استاپ(EF تخت پشت صاف):

جهت درزهای اجرایی کف به کار می رود .

 

۴واتراستاپ(OFحفره دار پشت صاف):

جهت درزهای انبساطی درکف به کار می رود

که بنا به نیاز پروژه می تواند دیواری و یا کف خواب باشد.

انواع واتراستاپ های کلینیک بتن

واتراستاپ هیدروفیلی

واتراستاپ پی وی سی PVC

واتر استاپ بنتونیتی

 

مزیت های واتر استاپ PVC:

راحتی اجرا

تنوع در طرح

تنوع در سایز

قیمت مناسب محصول به نسبت مدل فلزی آن

قابلیت جوش پذیری پی وی سی

این محصول به شکل رول پیچ در متراژ معمولا 25 متری عرضه می شوند و در هنگام اجرا، لازم است که به ابعاد مورد نیاز بریده و یا به یکدیگر جوش داده شوند. جوش دادن واتراستاپ‌های لاستیکی توسط آپارات صورت می پذیرد و جوش واتراستاپ‌های پی وی سی به شکل ذوب دو سر این محصول و چسباندن دو بخش مذاب به یکدیگر می باشد

واتراستاپ پی وی سی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

  • نوار های آب بند واتر استاپ استاندارد می بایست انعطاف پذیری بالایی داشته باشد چرا که طراحی سازه های بتنی می بایست از نظر ابعاد و حجم و همچنین پیچیدن مقاطع به یکدیگر دارای انعطاف پذیری باشند تا به خوبی شکل گیرند.
  • کاربرد آسان در شرایط دمایی مختلف از دیگر ویژگی هایی است که یک واتر استاپ استاندارد می بایست دارا باشد. این مورد سبب می شود تا نصب واتر استاپ نیز آسان تر شود.
  • مقاومت کششی واتر استاپ استاندارد معمولا بالا است.
  • یک واتر استاپ استاندارد باید با شرایط محیطی سازگاری داشته باشد تا به خوبی بتواند در برابر شرایط آب و هوایی و قلیایی مقاومت نشان دهد.

.

برای عملکرد صحیح واتراستاپ به مشخصات زیر توجه کنید:

  • نوع سازه
  • ضروریات مهار مواد شیمایی
  • ضروریات ارتفاع فشاری
  • انواع مفصل
  • ضروریات حرکت مفصل

or
or
A password will be send on your post
Registration