قیمت فروش الیاف پلی پروپیلن در بتن

قیمت فروش الیاف پلی پروپیلن در بتن

کد مطلب : 502

قیمت فروش الیاف پلی پروپیلن در بتن

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( شرکت تولیدیبازرگانی رایحه بتن سبز) وارد کننده انواع الیاف پلی پروپیلن و فولادی بتن ،آمادگی خود را جهت تامین انواع الیاف به مصرف کنندگان محترم اعلام می دارد.علاقمندان می توانند برای مشاوره ، تهیه مشخصات فنی و استعلام قیمت و خرید انواعالیاف بتن با بخش بازرگانی مجموعه ( 44618462-44618379 ) تماس حاصل فرمایید.

 

الیاف پلی پروپیلن از دسته الیاف های شیمیایی نسلجدید هستند. این دسته از الیاف ها در مقیاس بزرگ تولید می شوند و بعد از پلی استرها، پلی آمیدها و آکریلیک ها چهارمین حجم تولید دارند. حدود 4 میلیون تن الیاف پلی پروپیلندر سال در جهان تولید می شود. الیاف پلی پروپیلن برای اولین بار در استفاده بتن برایساخت ساختمان های مقاوم در برابر انفجار که برای ارتش مهندسان ایالات متحده در نظرگرفته شد در سال 1965 پیشنهاد شد. پس از آن ، با گسترش دانش بر روی الیاف پلی پروپیلنموجب گسترش و بهبود این الیاف شد. اکنون الیاف های پلی پروپیلن  به عنوان مصالحی کوتاه غیرپیوسته و جدا از هم برایتولید بتن مسلح با الیاف یا به عنوان یک مش پیوسته برای تولید قطعات نازک مورد استفادهقرار می گیرد. علاوه بر این ، کاربرد این الیاف در ساخت و ساز تا حد زیادی افزایش یافتهاست زیرا افزودن الیاف در بتن باعث افزایش مقاومت کششی ، استحکام خمشی ، چقرمگی ، مقاومتدر برابر ضربه و همچنین شکل خرابی بتن می شود. این الیاف با استفاده از ریسندگی ذوبمعمولی تولید می شوند. الیاف پلی پروپیلن ترمو پلاستیک است که از گاز پروپیلن تولیدمی شود. 'گاز پروپیلن از طریق فرآورده ها یا ترک خوردگی منابع خوراک گاز طبیعی از نفتبه دست می آید. پلیمریزاسیون پروپیلن موجب تشکیل زنجیره ای از پلیمرهای طولانی تحتفشار و دمای بالا می شود. با این حال ، الیاف پلی پروپیلن با پیکربندی کنترل شده ازمولکول ها فقط با استفاده از کاتالیزورهای ویژه می توانند ساخته شوند. الیاف پلی پروپیلنقبلاً با نام Stealthe شناخته می شدند. این الیاف دردسته بندی میکرو  هستند و از 100٪ پلیمر پروپیلن درجه یک هموپلیمر در سایزهای مختلفتولید می شود. آنها حاوی مواد اولیفین پردازش نشده هستند. مواد اولیه پلی پروپیلن ازمونومر C3H6 است که کاملاً یک هیدروکربن است.برای عملکرد مؤثر ، میزان دوز توصیه شده از الیاف پلی پروپیلن 0.9 کیلوگرم بر متر مکعب، تقریباً 0.1 درصد حجمی است. از الیاف پلی پروپیلن مونوفیلمنت می توان در مقادیر بسیارکمتری نسبت به الیاف فولادی استفاده کرد. مقاومت کششی و سایر خصوصیات مکانیکی با پخشسه بعدی افزایش می یابد. آنها بسیار کریستالی و دارای سختی بالایی مقاومت بسیار خوبی هستند و در برابر حمله شیمیایی و باکتریاییمقاوم می باشند. تبلور این الیاف حدود 70٪ است در حالی که وزن مولکولی 80،000 تا 300،000 گرم در مول است. از الیافپلی پروپیلن نباید برای تقویت سازه ای المان ها استفاده شود. از این الیاف نباید برایتولید قطعات نازک تر و همچنین برای افزایش فاصله درزها نسبت به نمونه ها که برای بتنهای معمولی است، استفاده شود. پلی پروپیلن در هنگام کوپلیمر شدن با اتیلن عموماً سختو انعطاف پذیر است و این باعث می شود از پلی پروپیلن بعنوان پلاستیک مهندسی استفادهشود. این الیاف ها از لحاظ هزینه ای اقتصادی و به دلیل بی رنگ بودن آنها بر روی خصوصیاتظاهری اثرگذار نمی باشند. به طور کلی به شفافیت بالایی ندارند و مانند آکریلیک ، پلیاستایرن یا پلاستیک های دیگر نیست. در صورت لزوم با استفاده از رنگدانه ها، رنگی میشوند. مقاومت خوبی در برابر خستگی دارد. پلی پروپیلن کامل ایزوتاکتیک دارای نقطه ذوب171 درجه سانتیگراد است در حالی که پلی پروپیلن ایزوتاستیک تجاری دارای نقطه ذوب160 تا 166 درجه سانتی گراد است.

 

مزایای الیاف پلی پروپیلن بتن

الیاف پلی پروپیلن غیر مغناطیسی ، بدون زنگ زدگی، مقاوم در برابر قلیایی ، ایمن و کاربردی آسان هستند. ریسمان پلی پروپیلن ارزان ،بسیار و در دسترس است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. الیاف پلی پروپیلن همچنین باهمه مواد افزودنی شیمیایی بتن سازگار است و با سهولت قابل جابجایی است. وزن مولکولیبالای پلی پروپیلن ، به آن خواص مفیدی می دهد. الیاف پلی پروپیلن از نظر شیمیایی بیاثر هستند و از این رو ، هر ماده شیمیایی که به اجزای بتن حمله نکند ، هیچ تاثیری رویالیاف نیز نخواهد گذاشت. در هنگام حمله مواد شیمیایی، بتن همیشه قبل از الیاف از بینمی رود. خصوصیات هیدروفوبیک الیاف موجب می شود که توسط خمیر سیمان خیس نمی شود، اینویژگی سبب می شود که الیاف از کلوخه شدن و جذب آب بتن جلوگیری کند. وجود الیاف باعثکاهش نشست و آب انداختگی در بتن می شود. مقاومت در برابر سایش ، سیکل ذوب و یخبندانو ضربه بهبود یافته است.

 

الیاف پلی پروپیلن در بتن

ریز ترک ها در بتن با انجام عمل آوری مناسب بهبودمی یابند. اين ترك ها در شرايط تنش ضربه ای به علت مقاومت کششی کم بتن ایجاد می شوند.از این رو افزودن الیاف باعث افزایش مقاومت بتن می شود و با استفاده از الیاف پلی پروپیلنموجود در بتن می توان این مشکلات را برطرف کرد. استفاده از الیاف پلی پروپیلن باعثبهبود مقاومت در بتن می شود در حالی که ماتریس سیمانی از الیاف نیز محافظت می کند.نقش اصلی الیاف در کامپوزیت سیمانی کنترل ترک ها ، افزایش مقاومت کششی ، چقرمگی و بهبودخصوصیات تغییر شکل کامپوزیت های سیمانی است. عملکرد بتن های مسلح به الیاف پلی پروپیلنبستگی به نوع الیاف بکار رفته دارد. استفاده از الیاف پلی پروپیلن نفوذپذیری آب راکاهش می دهد ، به دلیل مدول بالای انعطاف پذیری باعث افزایش مقاومت خمشی می شود. درمرحله پس از ترک خوردگی ، با کشید شدن الیاف و جذب انرژی موجب کاهش ترک خوردگی می شود.






کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران ، علاوه بر دفتر مرکزی خود واقع در تهران ، پونک، خیابان سردار جنگل ، بین حیدریمقدم و سعیدی نیا ، پلاک 16 ، طبقه دوم ، واحد 4  ، و نیز دفتر جنوب کشور خود، واقع در استان خوزستان ، شهرستان اهواز ،زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنب بانک تجارت ، ساختمان 88 ، در بسیاری از استانهای دیگر از جمله  استان هرمزگان (بندرعباس، قشم، خارک و ...) ، استان بوشهر (شهرستان بوشهر ، عسلویه ، جم ، برازجان، کنگان و ... ) ، استان اصفهان (شهرستان اصفهان ،  شهرضا، فولاد شهر، شاهین شهر ، زرین شهر ( ، استان یزد ، استان کرمان ، استان فارس (شهرستان شیراز ، نورآباد ممحسنی ، جهرم و( ... ، استان کرمانشاه ، استان کردستان )شهرستان سنندج ( ، استان لرستان خرم آباد ، بروجرد ، دورود، نورآباد ،الشتر و ... ) ، استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ( شهرستان های تبریز و ارومیه ) ، استان اردبیل، استان زنجان، استان سمنان، استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی وشمالی (شهرستان های مشهد ، بیرجند و ... ) ، استان سیستان و بلوچستان (شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، زابل ، سیرجان،پیرانشهر و( ...، استان البرز )شهرستان کرج و ...ملارد ، اشتهارد ،هشتگردو ... ) ، شهر کاشان ، استان قم (شهرستان قم ( ،استان مرکزی ( شهرستان اراک ، شازند ) ،  استان مازندران (شهرستان های ساری ، بابل ، بابلسر، نوشهر ، چالوس ، محمود آبادو( ... ، استان گیلان (شهرستان های رشت ، بندرانزلی و ... )، استان ایلام (شهرستان های ایلام و دهلران، مهران و ... ) ،استان همدان (شهرستان های همدان ، تویسرکان وکبودرآهنگ ( ،استان گلستان شهرستان گرگان ( ،استان قزوین ،  استان خوزستان )شهرستان اهواز ، دزفول ، ماهشهر، سربندر ، آبادان ، خرمشهر ، بهبهان ، شوشتر،شوش ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، گتوند و( ... ، استان چهارمحال بختیاری )شهرکرد ( ، جزیره کیش ،  کشور عراق استان بصره، الاماره و نجف ( ، کشور افغانستان )کابل و هرات ) ،  دارای دفاتر فروش و ارائه خدمات مهندسی می باشد. شما می توانید بامراجعه  یا تماس با این دفاتر و یا تماس با شمارهتلفن های ( 44618462-44618379 -09120916272 ) ضمن مشاور از خدمات و محصولاتارائه شده بهره مند شوید.






or
or
A password will be send on your post
Registration