فروش اینترنتی افزودنی ژل میکروسیلیس بتن ( قیمت ژل میکروسیلیس )

فروش اینترنتی افزودنی ژل میکروسیلیس بتن ( قیمت ژل میکروسیلیس )

کد مطلب : 465

میکروسیلیس چیست؟

میکروسیلیس یکی از مواد افزودنی معدنی موجود در بتن است و محصول جانبی فرایند تولید شیشه است، میکروسیلیس به دلیل خاصیت منحصر به فرد خود جایگاه بسیار خوبی در ساخت بتن کسب کرده است استفاده از پودر میکرو سیلیس به ویژه در مناطق ساحلی و یا مناطقی که بتن به محافظت ویژه در برابر فرآیند خوردگی نیاز دارد  در حال گسترش است و بیشترین کاربرد را به همراه دارد.

ميكروسيليس پودري است با وزن مخصوص فضايی 200 تا 300 كيلوگرم در متر مكعب با رنگ خاكستری متمايل به سفيد و ساختار آن کروی و غیر کریستاله است كه محصول جنبی فرآيند توليد فروسيليسيم در خانه های گدازه کوره های قوس الکتریکی می باشد. فروسيليسيم نيز از مواد اوليه مورد نياز در زنجيره توليد فولاد وچدن بوده و خوشبختانه هم اينك در داخل كشور توليد و بخشی از نيازهای صنايع مرتبط راتأمين می كند. این فلزات در صنایع بسیاری از جمله تولید آلومینیوم و آهن، ساخت تراشه های رایانه ای و تولید سیلیکون ها مورد استفاده قرار می گیرند

 

میکروسیلیس حاوی 85 تا 95 درصد دی اکسید سیلیسیم می باشد که این ماده با ساختار کریستالی و ابعاد میانگین 05/0 تا 15/0 میکرون و 100 برابر ریزتر از دانه های سیمان و به نرمی20 دارای سطح واکنشی بسیار بالایی می باشد.

در مناطقی که بتن به محافظت ویژه در برابر فرآیند خوردگی در اخیار دارد که از جمله خواص استفاده از میکرو سیلیس در بتن می توان به افزایش مقاومت فشاری بتن، افزایش مقاومت در برابر سایش بتن، کاهش نفوذپذیری، کاهش واکنش قلیایی و سولفات اشاره کرد و همچنین کاهش اثر فرآیند ذوب و انجماد و ...حاصل می شود که در حال حاضر میکروسیلیس به سه شکل مختلفی اعم از پودر مایکوسیلیکا، دوغاب میکروسیلیکا و ژل میکروسیلیس موجود می باشد.

مقدار بهینه پودر میکروسیلیس در بتن بین پنج تا ده درصد از وزن سیمان مورد استفاده است در هنگام استفاده از پودر میکروسیلیس باید به موارد ایمنی خصوصا استفاده از دستگاه های تنفس استاندارد توجه ویژه ای شود.

میکروسیلیس

 

خصوصیات ویژه میکروسیلیس

فعالیت پوزولانی

هیدروکسید کلسیم آزاد شده از هیدراتاسیون سیمان 20 تا 25 درصد ملات بتن را تشکیل داده و در واقع جزء ضعیف وحلال بتن بوده و به علت ناپایداری ، یکی از آسیب پذیرترین اجزاء تشکیل دهنده بتن می باشد.

شکل ظاهری میکروسیلیس ، سطح مخصوص زیاد (ریزی و نرمی دانه ها )، عدم تبلور و سطح واکنشی بالای آن عامل بروز رفتار پوزولانی می باشد. به عبارت دیگر ژل سست و ناپایدار هیدروکسید کلسیم در مجاورت دی اکسید سیلیسیم میکروسیلیس به سیلیکات کلسیم سخت و غیرمحلول تبدیل شده که ضمن قوام ، موجب پایداری بتن در برابر حملات شیمیایی، واکنش قلیایی مصالح سنگی و همچنین ازدیاد تاب فشاری آن می شود.

باید توجه داشت به خاطر نیروی جذب سطحی فوق العاده میکروسیلیس و پایین نگه داشتن نسبت آب به سیمان، مصرف فوق روان کننده ها اجتناب ناپذیر بوده و قویا توصیه می شود.

 

نفوذ ناپذیری بتن

شسته شدن هیدروکسیدکلسیم آزاد شده در هیدراتاسیون سیمان و وجود فضاهای خالی ناشی از فقدان ریزدانه های پرکننده، استحکام بتن را کاهش داده و آسیب پذیری بتن را تشدید می کند.

عدم چسبندگی بتن به آرماتورها نیز مزید بر علت است و در واقع چنینی ساختاری به لحاظ نفوذپذیری و عدم اکتساب استحکام کافی، حاشیه ایمنی چندان مطلوبی نداشته و دوام آن نیز کم می باشد.

با مصرف میکروسیلیس در بتن،  محلول هیدروکسید کلسیم ناپایدار محصور  بین سنگدانه ها و آرماتورها به سیلیکات کلسیم غیرمحلول تبدیل شده و ریزی ذرات میکروسیلیس ساختار اجزای بتن را تغییرداده و حد فاصل دانه های سنگی و ذرات سیمان را پر می کند. بدین منوال نفوذپذیری بتن کم شده و بالطبع به قوام و دوام آن در طول دوره بهره برداری افزوده می شود.

 

افزایش مقاومت

مطالعه میکروسکوپی برش های بتن و نتیجه بررسی های به عمل آمده تا کنون موید این موضوع است که سطح چسبندگی دانه ها به یکدیگر و ذرات سیمان از 50 درصد سطح مخصوص تجاوز نمی کند. از طرفی ناپایداری هیدرواکسید کلسیم آزاد شده در هیدراتاسیون سیمان آن هم در مجاورت سنگدانه ها و آرماتورها حفره هایی را تشکیل می دهد که موجب افت مقاومت فشاری ،کششی، چسبندگی و بتن می شود.

مقدار افت مقاومت به اندازه این حفره ها و نحوه پراکندگی آن در توده بتن بستگی دارد. پرواضح است با مصرف میکروسیلیس در بتن ناپایداری هیدرواکسید کلسیم به علت شسته شدن آن منتفی و ریزی دانه ها نیز موجب پر شدن خلل و فرج بین دانه ها و نهایتا افزایش مقاومت فشاری بتن ، مقاومت کششی بتن ، بالاخره چسبندگی بتن خواهد شد.

 

مراحل تولید میکروسیلیس :

تکمیل کننده کوره های قوس الکتریکی در صنایع آلیاژ سیلیکا و فرو سیلیس است که کاربرد های بسیاری در صنعت بتن دارد و کاهش کوارتز به سیلیس در دمای 2000 درجه سانتیگراد بخارهای SiO2 تولید می کند که این بخار اکسید شده و در منطقه دمای پایین تا ذرات کروی بسیار ریز متشکل از سیلیس غیر کریستالی (آمورف) متمرکز می شود، با فیلتر کردن گازهای اگزوز در فیلترهای کیسه جمع آوری می شود و میانگین توزیع اندازه ذرات مکروسیلیکا، سیمان پرتلند معمولی و خاکستر بادی مورد بررسی قرار می گیرد.

با دقت بیشتری می توان به این موضوع مهم پی برد که توزیع اندازه ذرات یک نمونه ماکروسیلیکا 20٪ کمتر از 0.05 میکرومتر ، 70٪ کمتر از 0.10 میکرومتر ، 95٪ کمتر از 0.20 میکرومتر و 99٪ کمتر از 0.50 میکرومتر است ارائه شده، از آنجا که بیشتر ذرات این ماده از اندازه کمتر از 100 نانومتر است، می توان آن ها را به عنوان نانوذرات در نظر گرفت ترکیب شیمیایی یک مکروسیلیگا به عنوان نمونه در جدول زیر نشان داده شده است مشاهده می شود که ترکیب شیمیایی غالب سیلیس است این ماده دارای سطح خاصی از 20 متر مربع در گرم و تراکم جرم متوسط ​​586 کیلوگرم بر متر مکعب است.

در مقایسه با سیمان پرتلند معمولی و خاکستر بادی به اندازه ذرات میکروسیلیس دو برابر کوچکتر می شود و به همین ترتیب  میزان پوزولانی که در آن ها استفاده شده است از مقدار بیشتری به همراه است با این حال کارگران در تماس با میکروسیلیس مشکل دارند و استفاده از میکروسیلیس نیاز بتن به آب را افزایش می دهد مگر اینکه از یک ابر پلاستیک ساز استفاده شود و این ماده به دو شکل پودر و دوغاب ارائه می شود که فرم دوغاب میکروسیلیس برای جلوگیری از مشکلات سلامتی ناشی از استنشاق ذرات میکروسیلیس در نظر گرفته شده است قبلا میکروسیلیس ها به شکل درون جو آزاد می شدند و نگرانی های زیست محیطی شامل نیاز به جمع آوری و دفن زباله های میکروسیلیس است که چند سال پیش در تولید بتن مورد استفاده قرار گرفته و اکنون به یک بیانیه با ارزش برای بتن های با کارایی بالا تبدیل شده است، درصد طبیعی میکروسیلیس که جایگزین سیمان پرتلند می شود 5 تا 15 درصد است.

 

بسته بندی میکروسیلیس

میکروسیلیس درکیسه هاى 40 و 500 کیلوگرمى عرضه می شود. میکروسیلیس بصورت فله و یا با تانکرها عرضه میشود.

میکروسیلیس

 

تاثیرات میکروسیلیس بر بهبود بتن :

خواص و مزایای میکروسیلیس  در بهبود خواص بتن از دو طریق است: بسته بندی ذرات و واکنش پوزولانی می باشد و به این نکته مهم باید توجه داشته باشید از آنجا که میکروسیلیس دو برابر سیمان پرتلند است می تواند به راحتی فضای بین ذرات سیمان را پر کند و شکلی مناسب در خود ایجاد کند بنابراین در این صورت ساختار بتن متراکم تر می شود و در نتیجه آن مقاومت فشاری بتن افزایش می یابد.

 

دلایل استفاده از میکروسیلیس :

افزودن میکروسیلیس به مخلوط بتن باعث می شود تا فعال شده و از طریق محلول آزاد کلسیم هیدروکسید کلسیم (OH) 2 موجود در مویرگ های بتن مخلوط شود تا کریستال های سیلیکات کلسیم نامحلول در آن تولید شود و در نهایت فشرده سازی ساختار خمیر سیمانی، کاهش نفوذپذیری و افزایش مقاومت فشاری مقاومت الکتریکی، خمشی و کششی بتن، افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش ، کاهش نفوذپذیری، جلوگیری از نفوذ یون های کلر، سولفات ها و سایر مواد شیمیایی مضر به بتن وارد بشود.

کاربردهای میکروسیلیس

از این مواد میکروسیلیس که معمولا در ساختمان ها از آن مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کاربرد هایی از جمله ساخت بتن های با مقاومت فشاری زیاد، جلوگیری از قلیایی شدن و پدیده سرطان بتن، ساخت قطعات پیش ساخته بتنی، ساخت بتن در سازه های سواحل دریا و نواحی که نیاز به کاهش عمق نفوذ یون های کلر و سولفات ها در بتن می باشد، ساخت بتن سازه های آبی، اسکله ها، پل ها، پارکینگ ها، کانال های آب و سد ها می باشد، همچنین به مرور زمان خواص فيزيكی و شيميايی ميكروسيليس شناسايی شد ، بطوري كه امروزه مصرف میکروسیلیس در بتن تنها يكی از دهها زمينه مصرف آن درصنعت بوده و از اين ماده درصنايع پودرهای شوينده، پودرهای پوششی ، پودرهای عايقی ، سراميك های ديرگداز ، نيمه هادی ها ، نساجی ، لنت ترمز و لوازم آرايش و…. استفاده می كنند.

 

کارپذیری و نگهداری

بتن حاوی میکروسیلیس به لحاظ سطح مخصوص بسیار بالا، آب زیادی مصرف می کند. از طرفی مقدار بسیارکم آب باعث سیالیت فوق العاده آن می شود. مخلوط میکروسیلیس و بتن به افزودنی های کاهنده آب یعنی فوق روان کننده ها ، واکنش خوبی نشان می دهد، به طوری که با اختلاط فوق روان کننده در حدود 2 درصد وزن سیمان ، میکروسیلیس در حدود 10 درصد وزن سیمان و به شرط محدود بودن نسبت آب به سیمان یعنی حدود 25/0 الی 3/0، بتن های توانمند با ویژگی های خاص ساخته می شوند.

بتن ریزی بتن های حاوی میکروسیلیس در مقایسه با بتن های معمولی و با اسلامپ یکسان، آسانتر بوده و به راحتی در قالب جا می افتد.

مهمترین و شاخصترین خاصیت میکروسیلیس مقاومت آن در برابر آب آوری سطحی و قدرت چسبندگی آن است. به همین دلیل بتن حاوی میکروسیلیس فرم پذیر بوده و در برابر ویبره شدن عکس العمل خوبی داشته و میکروسیلیس آن تحت هیچ شرایطی از مخلوط بتن جدا نمی شود.

با مصرف میکروسیلیس در بتن، آب آوری کنترل خواهد شد، لیکن چنین بتنی آسیب پذیر بوده چون نرخ تبخیر آب در سطح بیشتر از نرخ آب آوری است و ترک های پلاستیک به وجود می آید . بنابراین بتن حاوی میکروسیلیس را می بایست خوب عمل آورده و پس از اتمام عملیات بتن ریزی به فوریت و دقت نگه داری کرد.

 

فواید مصرف میکروسیلیس

مصرف میکروسیلیس باعث افزایش مقاومت هاى دینامیکى در بتن می شود مثل فشاری، خمشی، کششی و برشی. میکروسیلیس باعث افزایش تراکم در بتن و کاهش نفوذپذیرى آن در بتن می شود. مصرف میکروسیلیس باعث جلوگیری از خوردگی بتن در مقابل عوامل خورنده می شود. برای افزایش مقاومت آرماتور در مقابل آسیب در بتن هاى مسلح از میکروسیلیس استفاده می کنند.

میزان مصرفی میکروسیلیس: میکروسیلیس در هر مترمکعب ساخت بتن با هر عیاری 7 الی 15 درصد سیمان مصرفى می توان جایگزین شود.

در بتنی که ازمواد پوزولانی مثل میکروسیلیس استفاده می کنند برای کارایی بیشتر و پایین آوردن نسبت آب به سیمان حتما باید از یک نـوع سوپر پلاستیسایزر یا فوق روان کننده که داراى سازگارى زیادى با میکروسیلیس می باشد استفاده کنند.

اثر پر کنندگی میکروسیلیس : آزمایشات انجام شده روی خمیر سیمان نشان دهده این موضوع است که  میکروسیلیس بخاطر ریزی ذرات با پخش شدن در ماتریس خمیر سیمان ، کانون های واکنش برای هیدراتاسیون سیمان را بوجود می آورد وبه این ترتیب موجب تسریع واکنش و حرارت زایی در ترکیبات سیمان شود . حتی اثر میکروسیلیس در این رابطه بیشتر از سرعت واکنش آلیت بوده و باعث افزایش واکنش آن می شود.

اثر واکنش پوزولانی میکروسیلیس : واکنش پوزولانی میکروسیلیس سریعتر از پوزولان های معمولی است مثل خاکستر بادی و اکثر پوزولان های طبیعی با اینکه واکنش پوزولانی در کل بین سیلیس موجود در پوزولانو هیدروکسید کلسیم ناشی از هیدراتاسیون سیمان ایجاد می شود . با در نظر داشتن ریزیو خواص افزایش میکروسیلیس حدود 90 درصد این انتظار می رود که حرارت زایی واکنش پوزولانی میکروسیلیس به میزان زیادی بیشتر از پوزولان ها باشد مثل خاکستر بادی. حرارت زایی خاکستربادی در بتن درازاء هر گرم حدودا نصف حرارت زایی سیمان را با جرم برابر برآورده میکند. براین اساس قابل انتظار است که حرارت زایی واکنش پوزولانی میکروسیلیس در بتن بیشترازجرم مساوی سیمان است. بخصوص لازم به توجه است که حرارت زایی میکروسیلیس در بتن بهعواملی مثل درصد استفاده از میکروسیلیس ، نسبت آب به مواد سیمانی و دما در حین واکنشبستگی دارد.

میزان حرارت زاییمیکروسیلیس : حرارت زایی مواد پوزولانی در میکروسیلیس دیگر معمولاً با حرارت زایی جرممعادل سیمان مقایسه می شود. این واکنش را کمیت “ضریب حرارت زایی” می نامند. در صورتاستفاده از میکروسیلیس در بتن های قوی با میزان آب به سیمان کمتر از 0.4 حرارت زاییآن کمتر از سیمان معمولی است . در بتن هایی که مقاومت متوسط آن با نسبت آب به موادسیمانی بالاتر از 0.4 است و درصد متعارف استفاده از حرارت زایی میکروسیلیس 10 درصد بیشتر از سیمان پرتلند معمولی بوده است و نسبت های آب به سیمان می تواند بیش از 2 برابرآن با آن باشد .

تاثیر استفاده از میکروسیلیس در حرارت زایی بتن : در کل اثر میکروسیلیس در حرارت زایی بتن لازم استو برروی مسئله حرارت زایی میکروسیلیس مسئله ارتقا مقاومت بتن نیز در نظر گرفته می شود. فرق میکروسیلیس با دیگر مواد پوزولانی این است که مواد متعارف مقاومت زا همانند سیمان جرم برابری دارند، اما میکروسیلیس بخاطر ریزیو خواص بالا به ازای واحد جرم ، مقاومت زایی بین 2 تا 4 برابر جرم معادل سیمان را دارد. بر این اساس مقدار کل مواد سیمانی در بتن حاوی میکروسیلیس جهت دستیابی به یک مقاومت مشخص قابل کاهش می باشد که این امر به نوبه خود حرارت زایی بتن را کم می کند. در رابطه با بتن های حجیم با مقاومت متوسط تا پایین می توان گفت ضریب حرارت زایی میکروسیلیسبین 2 تا 5/1 می باشد. با در نظر گرفتن این که ضریب مقاومت زایی میکروسیلیس به طور متوسط 3 است که کاربرد میکروسیلیس در این نوع بتن ها برای کاهش حرارت زایی بتن می تواند در نظر گرفت. در رابطه با بتن های پر مقاومت با میزان آب به سیمان کمتر از 0.4 ضریب حرارت زایی میکروسیلیس کمتر از 1 است که به عنوان عاملی در کاهش حرارت زایی بتن میتوان در نظر گرفت. با در نظر گرفتن میزان مقاومت زایی میکروسیلیس حدود 3 ، امکان کاهش مقدار مواد سیمانی و کاهش بیشتر حرارت زایی وجود دارد . بر این اساس است که مشخص میشود استفاده از میکروسیلیس برای کاهش مسائل حرارتی بتن های حجیم پر مقاومت می تواند تاثیرگذار باشد.

 

میزان مصرفی میکروسیلیس

میکروسیلیس مانند سیمان هنگام ساخت بتن به آن اضافه کنید . اندازه مصرف بهینه این ماده 10 الى 15 درصد وزن سیمان مصرفى است که به همان مقدار می توان از مقدار سیمان مصرفى کاهش دار . مناطقآب و هوایی گوناگون و همچین موارد مختلف استفاده از ملات موجب پدید آمدن ملات های گوناگونیبر اساس مواد اولیه می شود .پودر ميكروسيليس یا ژل میکروسیلیس که با نام (دوده سيليسي)نیز شناخته می شود مشخصه هاي فيزيكي سیمان را اصلاح کرده و بهبود مي دهد . نقش پودرميكروسيليس و یا ژل میکروسیلیس  در بهبود خواص نظير چسبندگي و يكنواختي و خواص مكانيكي مقاومت هاي فشاري ، كششي ، خمشي و پيوستگي با آرماتور ، خزش و جمع شدگي می باشد.

قیمت میکروسیلیس 

در این قسمت به قیمت میکروسیلیس ها اشاره می کنیم که در قدم باید باید به این نکته دقت کنید که میکروسیلیس لازم که خود را می توانید از تولید کننده هایی که در این ارتباط در فعالیت هستند تهیه کنید زیرا در این صورت با قیمت کمتری می توانید نسبت به سطح مصرف خود خریداری کنید. 

 

خرید اینترنتی ژل میکروسیلیس ( قیمت ژل میکروسیلیس بتن )

امروزه به علت مزایای اثبات شده مصرف افزودنی های بتن گسترش روز افزودنی یافته است. از جمله پرکاربردترین افزودنی های مصرفی میکروسیلیس میباشد. میکروسیلیس معمولا بسته به شرایط پروژه به صورت پودر میکروسیلیس ، دوغاب میکروسیلیس و ژل میکروسیلیس مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر به مشخصات فنی سه نوع محصول آورده شده است.

استفاده از ژل میکروسیلیس امروزه  به علت سهولت مصرف و نیز مباحث زیست محیطی بیش از سایر گونه ها ( پودر و دوغاب ) مورد اقبال مهندسین و کارفرمایان می باشد. ژل میکروسیلیس شامل فوق روان کننده ، پودر میکروسیلیس ، الیاف و آب می باشد. ژل میکروسیلیس بسته به میزان فوق روان کننده موجود در آن دارای مقدار مصرف متفاوتی ( 1 تا 10درصد ) می باشد. البته بهترین حالت استفاده از ژل میکروسیلیس با میزان مصرف 10 درصد بوده تا اطمینان حاصل شود حداقل 5 درصد میکروسیلیس بر ترکیب بتن اضافه شده است.

شما می توانیدبرای مشاوره و تهیه پودرمیکروسیلیس ، انواع ژل میکروسیلیس و دوغاب میکروسیلیس یا کسب اطلاع جهت قیمت ژل میکروسیلیس ، تولید کنندگان ژل میکروسیلیس ، لیست قیمت ژل میکروسیلیس ، قیمت ژل میکروسیلیس الیاف دار ، درصد ژل میکروسیلی در بتن و نحوه استفاده از ژل میکروسیلیس  با بخش بازرگانی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( رایحه بتن سبز ) تماس (44618462-09120916271 )  حاصل فرمایید.

 

 

DEZOMIX  4500

افزودنی ژل میکروسیلیکا

( ارتقاء دهنده خصوصیات بتن براساس کنترلبر روی بتن ساخته شده استانداردهای ASTM  C1202 AND  BS EN 12390-8، BS 1881-122 )

شرح : Dezomix 4500   علاوه براستفاده در ساخت بتن های با مقاومتبالا ، آب بند ، نفوذ پذیری کم ، دوام بالا و ملات های ویژه  ، در بتنهایی که کاهش ترکهای پلاستیک ، ارتقاء نسبی مقاومتهای کششی و خمشی بتن مد نظر می باشد کاربرد دارد . همچنین در شرایطی که بتن در معرض ضربه و بارهای متناوب دینامیکی است استفاده از Dezomix 4500 توصیه می شود .

کاربردها :

  1. سازه های ساحلی در معرض سولفات و کلر و املاح

  2. سازه های نگهدارنده آب

  3. روسازی های بتنی

  4. بتن های پر مقاومت

  5. سازه های در معرض بارهای دینامیکی ، ضربه و خستگی

  6. مقاطع نازک بتنی

  7. سازه های بتنی در معرض سیکل های شدید ذوب و انجماد

  8. بتن های نظامی و پدافندی

 

مزایا :

  • کاربرد آسان و مرتفع سازی مشکلات ناشی از استفاده مستقیم از پودر میکروسیلیس

  • کاهش هزینه حمل در مقایسه با میکروسیلیس

  • افزایش مقاومت فشاری

  • کاهش نسبت آب به سیمان

  • کاهش نفوذ پذیری

  • افزایش دوام ناشی از افزایش مقاومت الکتریکی و در نتیجه افزایش مقاومت در برابر خوردگی

  • افزایش دوام ناشی از کاهش نفوذ پذیری

  

میزان مصرف :

میزان  دقیق مصرف Dezomix 4500 می بایست از طریق آزمایشهای کارگاهی مشخص گردد لذابه عنوان راهنمایی  توصیه می شود به میزان 5 تا 10 درصد وزن سیمان مصرفی به بتن افزوده گردد. این مقدار را می توان در هنگامساخت بتن و یا پس از ساخت به بتن اضافه نمود.

در صورت اضافهنمودن Dezomix4500 درتراک میکسر باید از اختلاط آن در بتن اطمینان حاصل نمود. بدن منظور می بایست پس ازافزودن  Dezomix 4500  بین3 تا 5 دقیقه زمان نیاز می باشد .

عوارض مصرف خارجاز محدوده :

مصرف کمتر از 5درصد Dezomix 4500 باعث عدم ظهور کیفیت و عملکرد مناسب، افت اسلامپ سریع ، کاهش قدرت میزان جذب آهک آزاد و پایین آمدن نسبی کلیه خواص برای بتن می گردد .

مصرف بیش از 10درصد وزن سیمان مصرفی از Dezomix 4500 در بتن توصیه نمی شود وصرفا با انجامآزمایشات کارگاهی  امکان پذیر خواهد بود. 

 

مشخصات ظاهری:

حالت : در وضعیت سکون ژله ای و پس از تکان دادنمایع

رنگ : خاکستری

وزن مخصوص : 1.35

میزان کلراید: فاقد کلر و یا بسیارکمتر از حد مجاز استاندارد

 نیترات : ندارد

نقطه انجماد :صفر درجه سانتیگراد

نقطه اشتعال : ندارد

 سازگاری :

این محصول با هیچ ماده دیگری نباید مخلوط شود مگر توسط متخصصین شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن تایید شده باشد .   

 

انبارداری :

Dezomix 4500  بایستیدر ظروف اصلی خود و در دمای بیش از 5+ درجه سانتیگراد نگهداری شود . در صورت یخزدن می توانید آن را به آرامی گرم نموده و هم بزنید تا دوباره بازیافت شود. عدم رعایت شرایط انبار داری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول و یا ظرف آن گردد. برای کسب اطلاع بیشتر از روش انبارداری مناسب با بخش فنی کلینیک فنی و تخصصی بتن تماس حاصل نمایید.

 

نکات ایمنی :

Dezomix4500   محتوی هیچ ماده خطرناکی نمی باشد. برای آگاهی بیشتر به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

 

تاییدیه فنی :

تمام محصولاتی کهتوسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن  ایران عرضه می گردد مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشد.

 


 


 

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران

مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران در قالب دو شرکت تولید رایحه بتن سبز و مهندسی ژرفتابان مهر ازسال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با شناخت خلا موجود در زمینهارائه خدمات تخصصی بتن در سطح کشور ، با بکارگیری پرسنل تخصصی و نیز تجهیزات ویژه، در این سالهای سعی نموده گامی کاربردی و موثر در زمینه رفع نیاز متخصصین ،کارفرمایان ، مهندسین ، دانشجویان ، مشاورین و پیمانکاران بردارد. در این قالب وبهره گیری از تجربیات روزافزودن خود ، با عنایت به اخذ استانداردهای بین المللی (استاندارد CE  اتحادیه اروپا و استاندارد ایزو 9001 ) ، اینمجموعه  همواره سعی است خدماتی به روز وتخصصی و کاربردی تر ارائه نماید. شرح خلاصه خدمات ارائه شده توسط این شرکت شاملبخشهای زیر می باشد. این شرکت در حال حاضر عضو وندور لیست صنایع دفاع ، لیست بلندوزارت نفت ، وندورلیست سازمان تامین اجتماعی و عضو انجمن ملی بتن ایران می باشد.

 

مجموعه تولیدی و بازرگانی رایحه بتن سبز:

·       واردات و تولید انواع افزودنی های بتن

·       واردات و تولید انواع مصالح تعمیراتی بتن

·       واردات و تولید انواع پوشش های محافظتی وآب بندی بتن

·       واردات و تولید انواع گروت های پایهسیمانی و اپوکسی

·       واردات و تولید انواع مصالح کاشی کاری

·       انواع ماستیک و درزبندهای سازه های بتنیو ساختمان ها

·       واردات و تولید انواع کفپوش ، سخت کنندهو رنگ های ساختمانی

·       واردات و تولید انواع مصالح کمکی بتن ازجمله الیاف بتن ، واتراستاپ ، حلال بتن ، واتراستاپ منبسط شونده، کیورینگ بتن ،اسپیسر ، خمیر کاشت میلگرد ، قالب های پلاستیکی و ...

 

مجموعه مهندسی ژرف تابان مهر :

·       مشاوره و اجرای تعمیر و ترمیم سازه هایبتنی

·       مشاوره و اجرای آب بندی و محافظت سازههای بتنی

·       مشاوره و اجرای مقاوم سازی و تقویت سازههای بتنی

·       مشاوره و جرای انواع کف پوش های صنعتی

·       مشاوره و ارائه خدمات ارزیابی و آزمایشهای غیرمخرب سازه های بتنی

·       برگزاری دوره های تخصصی بتنی

·       ارائه مشاوره و طرح اختلاط بتن های خاص

·       مشاوره و نظارت بر اجرای سازه های بتنی

·       کرگیری و کاشت میلگرد و بولت در بتن وتخریب بتن به روش واترجت

 

در حال حاضر مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران، دارای دفتار و نمایندگی هایی در بسیاری از مناطق و شهر ها می باشد.علاقمندان میتوانند برای بهره گیری از خدمات و محصولات این شرکت و یا مشاوره و دریافت رزومهفعالیت ها و یا مشخصات فنی محصولات این شرکت ، با نمایندگی این مجموعه و یا دفترمرکزی این شرکت ( 44618462-44618379) تماس حاصل فرمایند. همچنین علاقمندان بههمکاری با این شرکت می توانند جهت اخذ نمایندگی و عاملیت فروش خدمات و محصولات اینشرکت با شماره تلفن 09120916272 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

or
or
A password will be send on your post
Registration