قیمت گروت اپوکسی(g3)

قیمت گروت اپوکسی(g3)

کد مطلب : 565

تمام محصولا تی که توسط کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردد مطابق با استاندارد های  کیفی بین المللی می باشد.جهت دریافت استعلام قیمت و خرید گروت اپوکسی وافزود نی های بتن ، با ما تماس بگیرید

09912760924  – 09120916272 کارشناسان فروش

 

گروت اپوکسی Epoxy grout محصولی شبیه به ملات و خمیر مانند است که تشکیل شده از سنگ دانه ها, سیمان, ماسه  و سایر افزودنی های می باشد. ملات های سیمانی پس از بتن ریزی و گیرش اولیه مقداری آب اختلاط را از دست می دهند و دچار انقباض می شوند. در واقع گروت اپوکسی به ملات توان حجم دهندگی می دهد و از جمع شدگی و انقباض ملات ممانعت می نماید. این فراورده توان پایداری ویژه ای در برابر فشارهای وارده از محیط را دارد. زمانی که از این فراورده در بناهای سیمانی استفاده می گردد توان مقاومتی آن را بالا می برد.

همچنین برای پر کردن روزنه ها و ترک های ایجاد شده در نقاط غیر قابل دسترس این محصول گزینه ای مناسب می باشد. با توجه به آنچه گفته شد به اهمیت این فراورده در صنعت ساخت و ساز آشنا شدیم.

 

مزایا گروت سه جزئی پایه اپوکسی

مقاومت اولیه 7 روزه بالا

پایه اپوکسی

روانی بالا : گروت ریزی موثر در فضاهای کوچک و بزرگ بین بیس پلیت ها

مقاومت خمشی و کششی بالا : موثر در انتقال بارهای بهره برداری به فونداسیون

مقاومت در برابر بارهای دینامیکی

ویژگی های فیزیکی برتر در دماهای بالا

مقاومت چسبندگی بالا

چسبندگی فوق العاده به فلز و بتن

مقاومت های مکانیکی بسیار بالا در دماهای بالا

مقاومت در برابر ارتعاش

استحکام شیمیایی عالی

بدون انقباض

مناسب برای تجهیزات تولید کننده گرما

مقاومت بالا در برابر خزش

 

انواع گروت

 

گروت‌ها عموما در سه نوع اصلی تولید و روانه بازار می‌شوند:

 

گروت پایه سیمانی

این نوع گروت‌ها از ترکیب سیمان هیدراته، سنگدانه با دانه‌بندی مشخص و مواد افزودنی ساخته می‌شوند و به شکل خمیری و سفت شده قابل استفاده‌اند. می‌توان از آن‌ها برای انتقال بارهای فشاری استاتیکی بزرگ، انتقال بارهای ضربه‌ای و دینامیکی استفاده کرد. گروت‌های سیمانی رایج‌ترین نوع برای مصارف عمومی هستند و معمولا برای ضخامت‌های ۲ الی ۱۰ سانتی‌متر مناسبند. نوع ویژه آن که دانه‌بندی حداکثر تا ۳ میلیمتر دارد برای پر کردن حفره‌ها و منافذ دور از دسترس بسیار مناسب است. نوع دانه درشت آن غالبا برای استفاده در ضخامت‌های بالای ۱۰ سانتی متر به کار می‌رود و برای پر کردن زیر تکیه‌گاه‌ها کاربرد دارد.

 

 

گروت پایه سیمانی منبسط شونده

در شرایط خاص آب و هوایی و دمای بالا، امکان از دست رفتن بیشتر آب ملات وجود دارد. در این حالت باید برای گروت، انبساط آزاد بیشتری در نظر گرفته شود تا انقباض به وجود آمده ناشی از تبخیر آب را جبران کند. در این حالت استفاده از گروت منبسط شونده پیشنهاد می‌شود. گروت پایه سیمانی منبسط شونده از سیمان ، سنگدانه با دانه‌بندی خاص، الیاف پلی پروپیلن، روانساز پودری و مواد منبسط کننده ملات فرموله و تولید می‌شود.

 

 

 

گروت اپوکسی

 

گروت اپوکسی یک ملات بسیار قدرتمند است که از نظر کیفیت و مقاومت در مقایسه با همه گروت‌های پایه سیمانی بهتر عمل می‌کند. این محصول حالت روان ندارد و شره نمی‌کند و به همین دلیل در کلیه سطوح افقی عمودی و بالاسری قابل استفاده است. این محصول خاصیت سیالیت بالایی دارد و به همین دلیل دسترسی و پر کردن نقاط دوردست مورد اجرا را تسهیل می‌کند.

از گروت پروکسی غالبا در زمان نصب و تثبیت ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین استفاده می‌کنند. مقاومت فشاری و کششی بالای این محصول باعث شده که تحمل خوبی در برابر فشارهای دینامیکی و نیروهای خمشی برشی داشته باشد. گروت پروکسی تا ۱۱۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر تحمل فشار دارد و تا محدوده ۱۲۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع تحمل کشش دارد.

 

:کاربردهای گروت اپوکسی

از گروت اپوکسی غالبا در موارد زیر استفاده می‌کنند:

 نصب بیس پلیت ستون‌ها و صفحات زیر ماشین‌آلات سنگین

ترمیم کف‌های صنعتی تحت بار و ترافیک سنگین

ترمیم شکستگی و پریدگی لبه‌ها

ترمیم آسیب‌های وارد شده بر کانال‌ها و سازه‌های آبگیر

تعمیرات عرشه بتنی پل‌ها و قطعات پیش ساخته بتنی

ایجاد چسبندگی بین مقاطع فلزی و بتن یا سنگ

پر کردن حفره‌های میان بولت‌ها و فضای بین بتن و غلاف فلزی در کارهای مقاوم‌سازی

اصلاح و مسطح ساختن ناهمواری‌های قالب بندی

وصل قطعات بتنی سخت شده به یکدیگر

پرکردن گروت‌ریزی زیر ریل‌های تحت بار زیاد

نصب و ثابت‌سازی تجهیزات در محیط‌هایی با مواد شیمیایی اسیدی و نمک‌های خورنده بتن

or
or
A password will be send on your post
Registration