قیمت فروش اسکوپ سنگ تراورتن و نما

قیمت فروش اسکوپ سنگ تراورتن و نما

کد مطلب : 468

قیمت فروش اسکوپ سنگ تراورتن و نما

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ، تولید کنندهانواع اسپیسر و قطعات کمکی بتن و ساختمان می باشد. از جمله تولید این شرکت اسکوپسنگ می باشد. شما می توانید برای استعلام و تهیه اسکوپ سنگ ، دریافت دتایل اسکوپسنگ نما ، اسکوپ سنگ پروانه ای ، اسکوپ سنگ تراورتن  و اخذ قیمت اسکوپ سنگ نما یا آگهی از شرایطفروش اسکوپ سنگ با بخش بازرگانی شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( شرکت تولیدیرایحه بتن سبز ) شماره تماس های 44618462-44618379 09120916271 تماس حاصل فرمایید.

 

اسکوپدر سنک کاری چیست

اسكوپ سنگ بدين معنی است كه سنگ هايی كه در تراز قائماستفاده مي شود برای اطمينان از عدم شل شدن و سقوط آن و همچنين پايداری در حين زلزله،اسكوپ می شود. براي اين منظور پشت سنگ توسط دستگاه فرز سنگ شيار داده شده و بعد سيمآرماتور بندی سخت نه نرم دور اين حاشيه قرار داده می شود و از پشت اين سيم از دو طرفسنگ به هم تابونده می شود. اين سنگ وقتی در تراز قائم قرار گرفت و وقتيكه دوغ آب پشتسنگ ريخته شد سيم با دوغ آب پيوستگی ايجاد كرده و احتمال سقوط سنگ از بين خواهد رفت.عموماً واژه اسكوپ به عنوان مهار سنگهای نما شناخته مي شود ولی حتی برای سنگهای قائمكه به عنوان سنگ ازاره در داخل فضاهايی مانند بيمارستان و بانكها مورد استفاده قرارمي گيرد نيز بايستی انجام شود.

دليل اسكوپ اين است كه سنگ بر خلاف آجر قدرت مكش كمتریداشته و ملات را كمتر به خود جذب می كند. به همين دليل ممكن است به مرور زمان ملاتپشت سنگ خشك شده و چسبندگی بين ملات و سنگ از بين رفته و سنگ سقوط كند كه در حالت سنگنما مي تواند خطر آفرين باشد.

 

از مزایای این بست نسبت به سایر روش های مهار سنگ:

·       پنهان بودن پس از نصب

·       حفظ زیبایی سطح سنگ

·       آماده سازی سریع و آسان

·       ایمن تر

·       مطمین تر

·       ارزان تر

 

 

انواع روشهای اسکوپ (اتصال) سنگ نما

۱- چسباندن قطعه سنگ مستطیلی به پشت سنگ

یکی از روشهای بسیار آسان و ارزان اسکوپ سنگ در نما،چسباندن تکه های سنگی به ابعاد حدود ۳ سانتیمتر و ضخامت حدود ضخامت سنگ، در فواصل وتعداد مناسب، در پشت سنگ است.

 

۲- اسکوپ به روش پیچ و رول پلاک

استفاده از پیچ و رولپلاک بعد از اجرای نمای سنگیو در مواقع اضطراری مرسوم است. در این روش در ۲ تا ۴ نقطه از سنگ بکمک دریل و پیچ ورولپلاک سنگ را به ملات پشت آن درگیر میکنند.

 

۳- مهار سنگ نما با سیم فلزی

در این روش، پیش از نصب سنگ، شیارهایی را به کمک دستگاهفرز بر روی لبه های سنگ ایجاد کرده و سپس سیمهای گالوانیزه را بصورت ضربدری از شیارهایایجاد شده عبور می‌دهند؛ بدین ترتیب با قرار گرفتن این سیمها در دوغاب ریخته شده درپشت سنگ، اتصال مقاومتری میان سنگ و دیوار ایجاد می‌شود.

 

نکته ای که در هنگام قرار دادن سیم‌ها باید رعایتشود این است که میان سنگ و سیم گالوانیزه یک لقمه سنگی قرار می‌گیرد که موجب بهتر قرارگرفتن سیم در دوغاب سیمانی خواهد شد.

 

 

کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران ، علاوه بر دفتر مرکزی خود واقع در تهران ، پونک، خیابان سردار جنگل ، بین حیدریمقدم و سعیدی نیا ، پلاک 16 ، طبقه دوم ، واحد 4  ، و نیز دفتر جنوب کشور خود، واقع در استان خوزستان ، شهرستان اهواز ،زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنب بانک تجارت ، ساختمان 88 ، در بسیاری از استانهای دیگر از جمله  استان هرمزگان (بندرعباس، قشم، خارک و ...) ، استان بوشهر (شهرستان بوشهر ، عسلویه ، جم ، برازجان، کنگان و ... ) ، استان اصفهان (شهرستان اصفهان ،  شهرضا، فولاد شهر، شاهین شهر ، زرین شهر ( ، استان یزد ، استان کرمان ، استان فارس (شهرستان شیراز ، نورآباد ممحسنی ، جهرم و( ... ، استان کرمانشاه ، استان کردستان )شهرستان سنندج ( ، استان لرستان خرم آباد ، بروجرد ، دورود، نورآباد ،الشتر و ... ) ، استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ( شهرستان های تبریز و ارومیه ) ، استان اردبیل، استان زنجان، استان سمنان، استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی وشمالی (شهرستان های مشهد ، بیرجند و ... ) ، استان سیستان و بلوچستان (شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، زابل ، سیرجان،پیرانشهر و( ...، استان البرز )شهرستان کرج و ...ملارد ، اشتهارد ،هشتگردو ... ) ، شهر کاشان ، استان قم (شهرستان قم ( ،استان مرکزی ( شهرستان اراک ، شازند ) ،  استان مازندران (شهرستان های ساری ، بابل ، بابلسر، نوشهر ، چالوس ، محمود آبادو( ... ، استان گیلان (شهرستان های رشت ، بندرانزلی و ... )، استان ایلام (شهرستان های ایلام و دهلران، مهران و ... ) ،استان همدان (شهرستان های همدان ، تویسرکان وکبودرآهنگ ( ،استان گلستان شهرستان گرگان ( ،استان قزوین ،  استان خوزستان )شهرستان اهواز ، دزفول ، ماهشهر، سربندر ، آبادان ، خرمشهر ، بهبهان ، شوشتر،شوش ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، گتوند و( ... ، استان چهارمحال بختیاری )شهرکرد ( ، جزیره کیش ،  کشور عراق استان بصره، الاماره و نجف ( ، کشور افغانستان )کابل و هرات ) ،  دارای دفاتر فروش و ارائه خدمات مهندسی می باشد. شما می توانید بامراجعه  یا تماس با این دفاتر و یا تماس با شمارهتلفن های ( 44618462-44618379 -09120916272 ) ضمن مشاور از خدمات و محصولاتارائه شده بهره مند شوید.

 


or
or
A password will be send on your post
Registration