آب بندی بام و روف گاردن بدون تخریب

آب بندی بام و روف گاردن بدون تخریب

کد مطلب : 247

 

BETOCOAT SP

ماده آب بندی براساسرزین الاستومری ، مقاوم در برابر UV و انعطاف پذیری بالا

 

شرح :

BETOCOATSP یک ماده آب بندی تک جزئی ، آماده مصرف ، با نعطاف پذیری بالا جهتآب بندی سطوح مختلف می باشد.

موارد مصرف :

  • سقف های مسطح و شیب دار
  • آب بندی سطوح و سقف های قدیمی و جدید
  • آب بندی تراس ها ، کانالها ، کانال آب باران ، سطوح مرطوب و  بالکن ها

 

مزایا و ویژگیها :

  • تک جزئی
  • آماده مصرف و اجرای آسان
  • حفظ خواص الاستیک در دمای پایین
  • مقاومت در برابر UV
  • امکان خروج بخارات به بیرون
  • امکان تغییر رنگ با پیگمنت
  • امکان اجرای رنگ های پایه آب بر روی آن

 

مشخصات فنی :

Content

 

Color

Density

Solid Content

Elongation at break

Application Temperature

Drying Time

Re-coat

Mechanical Strength

Water impermeability

Full curing

HS Code

Elastomeric Resin Acrylic Copolymer

White

1,40 g/cm3

70%

Min. 500% (for 1 mm thickness)

+5°C to +35°C

4-5 hours

5 days

7 days

 

 

14 days

3209.10.00.00.11

 

 

روش مصرف :

آماده سازی سطح :سطح باید خشک و از کلیه مواد ضعیف ، گرد و غبار ، روغن قالب ، رنگ ، گل و ... عاریگردد. به طور کلی سطح باید از هر گونه موادی که مانع چسبندگی گردد پاک سازی شود.بتن های شکسته و نخریب شده باید پیش اجرای پوشش ترمیم شود. همچنین بتن و ملات هایضعیف برداشته شود. سطح کار باید صاف و بدون تخلخل باشد. منافذ و ترک های استاتیکباید با استفاده از ملات حاوی چسب لاتکس و یا ترمیم کننده پایه سیمانی آب بند BETOSIVE WM تعمیرو پر شود.

سطوح فلزی باید پیشاستفاده باید ضد زنگ پوشش داده شوند. پیش از اجرا بر روی پلاستوفوم ، آجر ، کاشی ،بتن و ... ،  باید سطح کار با استفاده از BETOCOAT SP رقیقشده یا چسب بتن به میزان 150 تا 200 گرم در مترمربع پرایمر زده شود.

روش اجرا :  BETOCOAT SP با استفاده از برس ، غلطک یاسیستم پاششی در دو تا سه لایه بر روی سطح اجرا می گردد. در صورت اجرا با استفادهاز برس ، دو لایه باید عمود بر هم اعمال شوند. بین اجرا دو لایه باید 4 تا 5 ساعتمنظر ماند. این محصول برای آب بندی تحت فشار مناسب نیست و باید در محل درز و ترکها با استفاده از ژئوتکستایل یا مش فایبرگلاس مسلح و تقویت شود.

 

مقدار مصرف : در سطوح عمودی 750 گرم برای هر لایه و در سطوح افقی 1 تا 1.5 کیلوگرم در هرلایه لازم است. این پوشش حداقل در دو لایه می بایست اعمال شده  و کمترین ضخامت لازم 1 میلیمتر می باشد.

 

بسته بندی ، مدتزمان و شرایط نگهداری :

  • سطل های 20 کیلوگرمی.
  • 12 ماه در بسته بندی اولیه و اصلی .
  • در محیط خشک و دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد نگهداری شود. در برابر حرارت زیاد و یخبندان محافظت گردد.

 

پاکسازی تجهیزات :

تجهیزات و لوازماستفاده شده باید بلافاصله پس از استفاده با آب شستشو شود. در صورت خشک شدن ملاتبر روی تجهیزات پاکسازی صرفا به روش های مکانیکی میسر خواهد بود.

 

هشدارها و محدودیتها :

  • جهت آب بندی با فشار هیدرواستاتیک مناسب نمی باشد.
  • پیشنهاد می شود در درزها و محل هایی که احتمال ترک خوردگی وجود دارد با استفاده از ژئوتکستایل یا مش فایبرگلاس تقویت شود.
  • از تماس با پوست و چشم خود داری شود.
  • در زمانی که عملیات در آب و هوای گرم یا در معرض وزش باد اجرا می گردد ، در لایه اول می توان از 10 درصد وزن  جز مایع،  آب تمیز استفاده نمود.
  • در زمان یخبندان و بارندگی از اجرا ممانعت گردد.
  • از اعمال پوشش در دمای هوا و سطح کمتر از 5 درجه سانتیگراد و بیش از 35 درجه سانتیگراد خود داری نمایید.

 

نکات ایمنی :

از تماس با چشم وپوست خود داری شده و پس از استفاده دست های خود را شستشو دهید. در صورت تماس باچشم، پوست و یا بلعیده شدن ، سریعا به پزشک مراجعه شود و یا به بخش ایمنی دیتا شیتمراجعه گردد. درب ظرف را زمانی که استفاده نمی گردد بسته و به دور از دسترس اطفالنگهداری شود.

نگهداری :

مدت زمانی نگهداری ،در بسته بندی اولیه و در شرایط مناسب ، 12 ماه می باشد. در صورت نیاز به اطلاعاتبیشتر با کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران تماس حاصل نماید.

 

 




 

معرفی محصولات آب بندی و کمکی ساختمان

نشت و نفوذ آب در سازه های در حال احداث و ساختههمواره به لحاظ مشکلات بهره برداری ، وضعیت دیداری و دوام سازه ها از اهمیت بالاییبرخوردار بوده است . از این رو مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ، با بیش از15 سال سابقه در تعمیر و آب بندی سازه ها ، در راستای ارائه محصولات بهینه  و خدمات تخصصی و اطمینان بخش خود به کارفرمایانو سازندگان محترم، اقدام به معرفی و عرضه محصولات زیر ، به همراه مشاوره و اجرا وآموزش مصرف می نماید. امید است گامی مطمئن در عرصه آب بندی و رفع مشکل پیشروی سازههای ساخته شده و یا در دست احداث برداشته شود.

 

پوشش آب بندی بام و تراس ها

BETOCOATE  SPو BETOGARD F- 125  پوشش های آب بندی سرد اجرا  با انعطاف پذیری بالا با قابلیت اجرا در زیر وروی موزائیک کاری می باشند که از مزایای آنها می توان به چسبندگی خوب ، مقاومت دربرابر تغییرات دمایی ، بدون درز بودن ، سهولت اجرا ، کیفیت و دوام بالا ، تنوع رنگ، و نیز مقاومت در برابر UVاشاره کرد. میزان مصرف محصولات 2 کیلوگرم در مترمربع در دو لایه به همراه مشفایبرگاس می باشد.

 

پوشش آب بند روف گاردن و باغچه ها

BROOT 120 یک محصول تخصصی برای آب بندی روف گاردن و باغچه ها ، با قابلیتمقاومت در برابر ریشه گیاهان می باشد. از مزیت ها آن می توان به سهولت اجرا ، بدوندرز بودن ، سرد اجرا بودن و دوام بالا اشاره کرد. میزان مصرف 2 کیلوگرم در مترمربعدر دو لایه می باشد.

 

پوشش محافظت و آب بندی نمای ساختمان

SILOX یک پوشش آب بند و محافظتی آب گیریز  بدون رنگ بر پایه سیلوکسان می باشد. از مزایایاین محصول می توان به میزان مصرف پایین ، مقاومت در برابر UV ، سرعت بالای اجرا ، بدون تغییر رنگ و دوام بالا اشاره کرد. میزانمصرف 300 تا 500 گرم در مترمربع در دو لایه می باشد.

 

پوشش آب بندی کرسی چینی

BETOGARD P-30 و BETOGARDF-125 دومحصول پایه سیمانی آب بند می باشند. از مزایای این محصولات می توان به سهولت اجرا، دوام بالا ، بدون جداشدگی کرسی و دیوارچینی ، بدون درز بودن و سرد اجرا بودناشاره کرد. میزان مصرف 1.5 کیلوگرم در مترمربع در دو لایه می باشد.

 

پوشش آب بندی زیرزمین ها

BETOGARD P-30 محصولی پایه سیمانی برپایه آخرین نسل پوشش های نفوذگر کریستالشونده چند وجهی  می باشد. از مزایای اینمحصول می توان به مقاومت تا فشار آب 120 بار ، مناسب جهت آب و فاضلاب ، مقاومت دربرابر سولفات و کلر ، سرد اجرا و بدون درز بودن ، آب بندی از عمق ( نفوذ 1سانتیمتر در ماه ) ، آب بندی فعال ، آب بندی فشار منفی و مثبت ، افزایش عمر سازه ،بدون آسیب در برابر ضربه ، ترمیم درز و ترک های موجود و ایجاد شده تا 0.4 میلیمتراشاره کرد. میزان مصرف 2 تا 3 کیلوگرم در مترمربع در دو لایه می باشد.

BETOGARD N 1 محصولی بر پایه آخرین تکنولوژی پلیمری سیمانی می باشد. از مزایایاین محصول امکان آب بندی فشار منفی تا 4 بار و فشار مثبت تا 9 بار می باشدو همچنیناز سایر مزایای این محصول می توان به قابلیت ایجاد پل بر روی ترک ها ، چسبندگیبالا ، سهولت اجرا ، دوام بالا ، مقاومت در برابر سولفات و کلر اشاره کرد. میزانمصرف این محصول در مترمربع 2.25 تا 2.6 کیلوگرم در مترمربع به همراه مش فایبرگلاسمی باشد.

 

پوشش آب بندی مخازن آب

BETOGARD SF-127 پوششی دو جزئی برپایه سیمان و اکرلیک با نسبت 2 به 1 می باشد. ازمزایای این پوشش می توان به بدون تاثیر بر کیفیت آب شرب ، سرد اجرا ، بدون درز ،انعطاف پذیری بالا ، ایجاد پل بر روی ترک ها ، دوام بالا ، مقاوم در برابر سولفاتو کلر ، چسبندگی بالا ، امکان اجرا بر روی بلوک ، آجر ، بتن ، کاشی و سرامیک،امکان اجرای کاشی و سرامیک بر روی آن ، امکان رنگ آمیزی  و تحمل دمای تا 80 درجه اشاره کرد. میزان مصرف2 کیلوگرم در مترمربع در دو لایه به همراه یک لایه مش فایبرگلاس می باشد.

 

پوشش آب بندی مخازن فاضلاب

ACRYFLEX PH 4 محصولی دو جزئی  با  نسبت 1 به 1 با مقاومت شیمیایی بالا می باشد. ازمزایای این محصول می توان به چسبندگی بالا ، مقاومت شیمیایی بسیار بالا ، مقاومتدر برابر اسید در بازه اسیدیته 2 تا 12 ، ایجاد پل بر روی ترک ها تا 2 میلیمتر ،تحمل تغییرات دمایی از منفی 20 تا مثبت 80 درجه ، چسبندگی فوق العاده ، سهولت اجرا، بدون درز ، امکان اجرا با ایرلس و مقاوم در برابر UV اشاره کرد. میزان مصرف 2.5 کیلوگرم در مترمربع در 2 لایه می باشد.

 

پوشش آب بندی سرویس های بهداشتی

BETOGARD F- 125 محصولی دو جزئی با نسبت 4 به 1 ، برپایه پودر شبه سیمانی و رزیناکرلیک می باشد. از مزایای این محصول می توان به سردا اجرا بودن ، بدون درز ،چسبندگی بالا ، انعطاف پذیر ،  مقاومتشیمیایی بالا ، دوام بالا ، سرعت و سهولت اجرا می باشد. میزان مصرف 1.5 تا 2کیلوگرم در مترمربع در دو لایه می باشد.

 

پوشش آب بندی استخر ها

BETOGARD SF-127  پوششی دوجزئی برپایه سیمان و اکرلیک با نسبت 2 به 1 می باشد. از مزایای این پوشش می توانبه بدون تاثیر بر کیفیت آب شرب ، سرد اجرا ، بدون درز ، انعطاف پذیری بالا ، ایجادپل بر روی ترک ها ، دوام بالا ، مقاوم در برابر سولفات و کلر ، چسبندگی بالا ،امکان اجرا بر روی بلوک ، آجر ، بتن ، کاشی و سرامیک، امکان اجرای کاشی و سرامیکبر روی آن ، امکان رنگ آمیزی  و تحمل دمایتا 80 درجه اشاره کرد. میزان مصرف 2 کیلوگرم در مترمربع در دو لایه به همراه یکلایه مش فایبرگلاس می باشد.

 

افزودنی آب بندی ملات در کاشی و سنگ کاری

ADD 1  و DEZOBOND P-2200 محصولاتی تک جزئی بر مبنایپلیمریهای تخصصی برای آب بندی ملات و بتن می باشد. از مزایای این افزودنی ها میتوان به انجام آب بندی کامل ، افزایش چسبندگی ملات ، سهولت مصرف ، کاهش ترک خوردگی، افزایش ضریب الاستسیته و افزایش مقاومت شیمیایی آن اشاره کرد. میزان مصرف ADD 1 ، سه درصد وزن سیمان می باشد و میزان مصرف DEZOBOND P-2200 ، 5 تا 10 درصد وزن سیمان مصرفی می باشد.

 

واتراستاپ

واتراستاپ ها برای آب بندی درزهای اجرایی وانبساطی در سازه های آب بند مانند استخر ، زیرزمین و مخازن استفاده می شود.واتراستاپ ها در تیپ پی وی سی و منبسط شونده به کار گرفته می شوند. واتراستاپ هابا ایجاد سد در برابر عبور آب از درزها باعث آب بندی آن می گردند. برای آشناییبیشتر با انواع واتراستاپ و روش اجرا به کاتالوگ تخصصی واتراستاپ ها مراجعهفرمایید.

 

ملات بندکشی آب بند

DEZOTILE 1000 یک ملات آماده مصرف پایه سیمانی آب بند می باشد که جهت بندکشی آببندی درزهای کاشی و سرامیک طراحی شده است. از مزایای این ملات می توان به خواص آببندی بالا ، تک جزئی ، سهولت اجرا ، تنوع رنگ ، دوام بالا و قیمت مناسب اشاره کرد.میزان مصرف این محصول بسته به ابعاد کاشی یا سرامیک و ابعاد درز متفاوت می باشد.

 

افزودنی آب بندی بتن

CRYSTAL C 320 یک افزودنی نسل جدید بر مبنای تشکیل کریستال های آب بندی در بتنمی باشد. از مزایای این محصول آب بندی دائمی ، رفع ترک های اجرایی و آتی تا عرض400 میکرون در بلند مدت ، افزایش خواص آب بندی در بلند مدت با ایجاد کریستال هایدائمی در ترکیب با اهک آزاد سیمان در بتن بدر مجاورت آب می باشد. میزان مصرف اینمحصول 2 درصد وزن سیمان مصرفی می باشد.

همچنین DEZOMIX 4500یک افزودنی بر پایه پودر میکروسیلیس ، فوق روان کننده و الیاف بتن می باشد. ازمزایای این محصول افزایش روانی ، افزایش مقاومت در برابر خوردگی ، آب بندی سازه،افزایش قابلیت پمپاژ و سهولت اجرا می باشد. مقدار مصرف این محصول 5 تا 10 درصد وزنسیمان مصرفی می باشد

 

توجه: لطفا جهت  اخذ مشاوره ، مشخصات فنی و قیمت محصولات و اجرابا بخش مهندسی مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران تماس حاصل فرمایید.

or
or
A password will be send on your post
Registration