Spectr News Theme

قیمت خرید بهترین مایع و چسب آب بندی ترک و استخر

کد مطلب : 207

 

قیمت خرید بهترین مایع و چسب آب بندی ترکو استخر

چگونه استخر را عایق کنیم ( قیمت روز چسب، رزین ، عایق پلیمری استخر بتنی و سیمانی )

شما می توانید برای مشاورهو کسب اطلاعات در خصوص تعمیرات سازه های بتنی و آب بندی و عایق کاری استخرهای بتنی، بلوکی و کشاورزی با بخش فنی و مهندسی یا فروش و بازرگانی کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران ( 44618462-44618379-021 ) تماس حاصل فرمایید.

 

آب بندی استخرها ( مشکلات ،محدودیتها  و انواع مواد و روش های آب بندیاستخر ها )

یکی از مهمترین فاکتور ها و خصوصیات استخر ها بهعلت کاربری  آنها مبحث آب بندی می باشد. آببندی در استخرها به علت خصوصیات منحصر به فرد خود نیازمند دقت عمل و تصمیم گیریهای ویژه ای می باشد . از جمله مواردی که می تواند باعث تمایز آب بندی استخرها باسایر سازه های آبی مانند مخازن آب یا فاضلاب می باشد می توان به موارد ذیل اشارهکرد :

1.     تغییرات دمایی آب و انبساط و انقباض ناشی از آندر سازه استخر

2.     عدم دسترسی به بدنه استخر در بسیاری از مواقع کهبه علت اجرای پوشش نهایی مانند کاشی کاری امکان تعمیرات ثانویه ناممکن ، سخت وهزینه بر می باشد.

3.     جابجایی و نشت در بدنه به علت اینکه در بسیاری ازمواقع استخرها با استفاده از مصالح سنتی مانند آجر و یا بلوک ساخته می شوند و اینامر به علت ناهمگن بودن سازه می تواند منجر به ایجاد ترک و یا جابجایی های هر چندکوچک گردد که به نوبه خود می تواند باعث ایجاد نشتی هایی در استخر گردد.

4.     اجرای سازه در پارت ها کوچک به علت ساخت سنتی کهمنجر به ایجاد درزهای مختلف اجرایی می گردد.

5.      عدم امکان آب بندیبه صورت فار منفی به علت نا پیدا بودن محل نفوذ آب و در پاره ای از مواقع عدمدسترسی به پشت دیوار استخر

 

روش های آب بندی استخر

استخر ها با روش های مختلفی قابل آب بندی می باشند:

1.     آب بندی سازه در حین اجرا با استفاده از اجرا نوار آب بند ( واتراستاپ پیوی سی یا بنتونیتی ) این سیستم به علت اینکه در بسیاری ازمواقع به علت مشکلات اجرایی شاهد ایجاد نقاط ضعیف در بتن و درزهای اجرایی می باشیم، در نهایت نیازمند آب بندی ثانویه می باشد.

2.     اجرای لایه های آب بندی سنتی مانند اجرای پلاستر ، نرمه ماسه سیمان با مواد آببند یا چسب بتن این سیستم به علت وجود درزهای اجرایی درخود ، خود می تواند منجر به عدم اجرای آب بندی قطعی گردد.

3.     اجرای پوشش های ژئوممبرین این سیستم به علت محدودیتهای ذاتی ژئوممبرین دراستخر های کشاورزی مناسب بوده و کاربرد خوبی در استخر های شنا به ندارد. چرا کخحود دارای نمای مناسبی به علت رنگ آن نبوده و چسبندگی لازم را برای اجرای کاشیندارد. لازم به ذکر است این سیستم برای استخر یا مخازن آب کشاورزی و پرورش ماهی کهدارای ابعاد بزرگ می باشد به خصوص در مواقعی که عملیات سازه ای صورت نگرفته و بسترکار صرفا خاکی یا شفته آهک می باشد به لحاظ سرعت بالای اجرا و اقتصادی بودن گزینهبهتر می باشد.

4.     اجرای پوشش های آب بندی پلی یورتان که با توجه بهزیبایی و دکوراتیو بودن می تواند گزینه خوبی به خصوص در مواقعی که قصد اجرای کاشیوجود ندارد می باشد- از جمله مشکلات ان می توان به تخصصی بودن اجرای آن اشاره کرد.

5.     اجرای پوشش های نفوذگر کریستال شونده این پوشش های در صورتی که بدنه استخر بتن مسلحباشد می تواند به کاربرده شده و موثر باشد ولی امکان اجرای آن در استخر های بلوکیو آجری با لایه نهایی پلاستر ندارد.

6.      اجرایپوشش های سوپر الاستومری پایه سیمانی اکرلیکی : در واقع به اعتقاد متخصصی و نگارنده این متن ، باتوجه به تجارت موجود و شرایط خاص مشروح در بالا ، این سیستم بهترین گزینه برای آببندی استخر ها می باشد . از جمله مزایای این پوشش ها می توان به انعطاف پذیری بالاو تحمل تنش های ناشی از انبساط و انقباض ، ایجاد پل بر روی ترک و بتن های کرمو ،یک پارچه و بدون درز بودن ، مقاومت خوب در برابر سولفات و کلر ، چسبندگی عالی ،امکان اجرای کاشی و سرامیک و عدم اجرای تخصصی اشاره کرد. این پوشش های که دارای دوجز می باشد به راحتی با استفاده از غلطک ، برس و یا اسپری بر روی سطح بتن قابلاجرا می باشد.

 

از جمله مشکلات عدم آب بندی استخر ها ، علاوه بر کاهشآب ، امکان نشت سازه ، ظاهر نا زیبا می توان به خوردگی آزماتور ها به علت اضافهشدن کلر به آب استخر و تخریب استخر اشاره کرد.

 

 

معرفی یک نمونه از پوششسوپر الاستومری محصول شرکت معتبر کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( رایحه بتن سبز )به شرح ذیل می باشد:

 

 

 

 

 

 

BETOGARDSF-127

عایق دو جزئی سوپر الاستیک، پایه سیمانی اصلاح شده  اکرلیکی

 

شرح :

BETOGARDSF-127پوششی دو جزئی بر پایه ترکیبات شبه سیمانی اصلاح شده و اکرلیک ، سوپر الاستیک ،مناسب برای  آب بندی و محافظت سطوح بتنی وپلاستر در سطوح داخلی و خارجی تحت فشار  میباشد.

 

موارد مصرف :

  • آب بندی تحت فشار استخر و مخازن آب
  • آب بندی سطوح افقی و عمودی در محیط های داخلی و خارجی
  • محافظت و آب بندی دیوراهای مدفون ، دیوارهای حائل و زیر زمین ها
  • آب بندی تراسها ، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها و حمام
  • محافظت از بتن فونداسیون و دیوارها در برابر نمک ، کربناتاسیون ، سولفات و آب
  • عایق و آب بندی روف گاردن و باغچه ها
  • آب بندی تونلها و حوضچه ها

 

مزایا و ویژگیها :

  • مقاوم در برابر خاک حاوی کلر
  • ایجاد یک لایه یک پارچه و منعطف آب بند ، با چسبندگی بالا ، زیر کاشی و ملات
  • مقاومت در برابر نمک و مواد شیمیایی موجود در خاک .
  • آب بندی سطوح دارای لزرش و جابجایی
  • بسیار منعطف بدون ترک خوردن
  • ایجاد پل بر روی ترک ها تا عرض 0.92 میلیمتر در ضخامت 2 میلیمتر
  • امکان خروج بخارات از بتن به بیرون پوشش
  • زمان اجرای طولانی و با محدودیت کم
  • اعمال آسان ( سرد جرا )
  • امکان استفاده در مخازن آب شرب
  • آب بندی یکپارچه ، بدون درز و مفاصل سرد

 

مشخصات فنی :

 Content

 

 

 

 

Color

Mixing

 

Mixture Density

Adhesion Strength

Resistance to Pressurized Water

Component A: Polymer modified admixtures and special cement

Component B: Copolymer acrylic dispersion

Greenish Gray

20 kg A component : 10 kg B component

1,70 g/cm3

≥1,00 N/mm2

 

 

7 bars positive

 

Capillary Water Absorption

Usage Period

Maturity Period

Application Temperature

Service Temperature

Application Tools

Drying Time

Mechanical Strength

Water Impermeability Topcoated by plaster/ceramic

Final Strength

HS Code

≤0,10 g (after 4 hours)

2 hours

3 – 5 minutes

+5°C to +25°C

-20°C to +80°C

Brush

2 days

7 days

3 days

14 days

3824.90.70.00.00

 

روش مصرف :

آماده سازی سطح : سطح باید از کلیهمواد ضعیف ، گرد و غبار ، روغن قالب ، رنگ ، گل و ... عاری گردد. به طور کلی سطحباید از هر گون موادی که مانع چسبندگی گردد پاک سازی شود. بتن های شکسته و نخریبشده باید پیش اجرای پوشش ترمیم شده ، همچنین بتن و ملات های ضعیف برداشته شود. سطحکار باید صاف و بدون تخلخل باشد. منافذ و ترک های استاتیک باید با استفاده از ملاتحاوی چسب لاتکس و یا ترمیم کننده پایه سیمانی Dezosive 1010  تعمیر و پر شود.  سطح اجرا باید بامرطوب کردن در حالت اشباع با سطح خشک  قرارگیرد. در کنج های اتصالات ، پس از اجرای لایه اول BETOGARD SF-127  بااستفاده از ملات ترمیم کننده  آب بند BETOSIVE WM ، ماهیچه کشی و محافظت شده و سپس لایه دوماجرا شود.

روش اجرا :  بخش پودر محصول را در یک سطل یا ظرف تمیز ریختهو بخش مایع محصول را به آرامی به آن اضافه کنید و همزمان با همزنی با دور پایینمخلوط نماید. اختلاط را به مدت 3 تا 5 دقیقه ادامه دهید تا مخلوطی یکنواخت و همگنو بدون رسوب حاصل شود. BETOGARDSF-127آماده شده پس از اختلاط را به وسیله برس در دو تا سه لایه بر روی سطح اجرانماید. 

در اجرا با برس لایه ها باید عمود بر هماعمال شود. لایه دوم باید ، در حالی که لایه اول در حال سفت شدن بوده و پیش از خشکشدن آن ، اجرا شود. سطح باید پیش از اجرای لایه دوم مرطوب گردد. مخلوط آماده شدهرا به مدت دو ساعت می توانید استفاده نماید.

 

مقدار مصرف :

1 تا 1.5 کیلوگرم مخلوط در هر مترمربع ، در هر لایه باید اجرا شده و حداقلنیاز به دو لایه می باشد. جهت محافظت بیشتر می توان سه لایه اجرا نمود.

 

بسته بندی ، مدت زمان و شرایط نگهداری:

  • ست 30 کیلوگرمی ( جزء پودری A  : کیسه 20 کیلوگرمی ، جزء مایع B  : گالن 10  کیلوگرمی )
  • 12 ماه در بسته بندی اولیه و اصلی .
  • در محیط خشک و دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد نگهداری شود. در برابر حرارت زیاد و یخبندان محافظت گردد.

 

پاکسازی تجهیزات :

تجهیزات و لوازم استفاده شده بایدبلافاصله پس از استفاده با آب شستشو شود. در صورت خشک شدن ملات بر روی تجهیزاتپاکسازی صرفا به روش های مکانیکی میسر خواهد بود.

هشدارها و محدودیت ها :

  • از تماس با پوست و چشم خود داری شود.
  • در زمانی که عملیات در آب و هوای گرم یا در معرض وزش باد اجرا می گردد ، در لایه اول می توان از 10 درصد وزن  جز مایع،  آب تمیز استفاده نمود.
  • در زمان یخبندان و بارندگی از اجرا ممانعت گردد.
  • در سطوح خارجی ،پس از اجرا تا 24 ساعت ، در برابر تابش مستقیم آفتاب، یخ زدگی ، باران ، تردد و رطوبت شدید محافظت شود.

 

 

  • از اعمال پوشش در دمای هوا و سطح کمتر از 5 درجه سانتیگراد و بیش از 35 درجه سانتیگراد خود داری نمایید.
  • زمانی که سطح در برابر تردد آسیب نبیند می توان نسبت به اجرای کاشی یا ملات اقدام نمود.

 

نکات ایمنی :

از تماس با چشم و پوست خود داری شده وپس از استفاده دست های خود را شستشو دهید. در صورت تماس با چشم، پوست و یا بلعیدهشدن ، سریعا به پزشک مراجعه شود و یا به بخش ایمنی دیتا شیت مراجعه گردد. درب ظرفرا زمانی که استفاده نمی گردد بسته و به دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

 

نگهداری :

مدت زمانی نگهداری ، در بسته بندیاولیه و در شرایط مناسب ، 12 ماه می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر باکلینیک فنی و تخصصی بتن ایران تماس حاصل نماید.

 

 

 

 

عبارت  :

قیمت رنگ آب بندی استخر ، قیمت چسب ترکاستخر ، خرید چسب آب بندی استخر ، قیمت چسب بتن آب بندی ، روش ترمیم ترک استخر ،عایق بندی استخر بتنی ، قیمت رزین آب بندی استخر ، بهترین چسب آب بندی ، مواد آببندی استخر ، مایع آب بندی ، تست آب بندی مخزان بتنی ، مایع آب بندی ،رزین عایق بندی استخر ، قیمت رنگ آب بندی استخر ، قیمت رزین آب بندی استخر ، فروشچسب z90 در  تهران ، قیمت چسب بتنآب بندی ، قیمت چسب ترک استخر ، قیمت روز چسب بتن ، عایق بندی استخر سیمانی ، آببندی استخر بتنی ، عایق پلیمری استخر ، چگون استخر را عایق کنیم ، بهترین چسب آببندی ، چسب ترک استخر ، مواد آب بندی استخر ، رنگ آب بندی استخر ، قیمت چسب آببندی استخر ، خرید چسب آب بندی استخر ، پودر آب بندی استخر ، آب بندی حوض ، آببندی استخر کشاورزی ، مواد آب بندی استخر ، آب بندی دیوار بتنی ، آب بندی مخزن بتنی، مراحل ساخت مخزن بتنی آب ، پوشش آب بندی بتن ، روش آب بندی مخازن بتنی ، آب بندیمخازن بتنی ، مواد آب بند کننده بتن ، بتن آب بند چیست ، عایق کاری استخر ، قیمتعایق کاری استخر ، مواد عایق استخر ، چسب عایق استخر ، عایق واترپروف استخر ،بهترین روش آب بندی استخر درسایت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران شما می توانید جهت دسترسی به مطالب ،استانداردها و محصولات مورد نظر خود از طریق پنجره جستجو در سمت راست صفحه اقدامنماید.

 

 

کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ، علاوه بر دفترمرکزی خود واقع در تهران ، اشرفی اصفهانی ، گلزار سوم ، پلاک ، واحد 4 ، و نیزدفتر جنوب کشور خود، واقع در استان خوزستان ، شهرستان اهواز ، زیتون کارمندی ، فلکه پارک ، جنببانک تجارت ، ساختمان 88 ، در بسیاری از استان های دیگر از جمله  استان هرمزگان ( بندرعباس ، قشم، خارک و ... ) ، استان بوشهر (شهرستان بوشهر ، عسلویه ، جم ، برازجان، کنگان و ... ) ، استان اصفهان (شهرستان اصفهان ،  شهرضا، فولاد شهر، شاهینشهر ، زرین شهر ) ، استان یزد ، استان کرمان ، استان فارس ( شهرستان شیراز ، نورآباد ممحسنی ، جهرم و ... ) ، استان کرمانشاه ، استان کردستان (شهرستان سنندج ) ، استان لرستان ( خرم آباد ، بروجرد ، دورود، نورآباد ، الشتر و ... )، استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ( شهرستان های تبریز و ارومیه ) ، استان اردبیل، استانزنجان، استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و شمالی ( شهرستان های مشهد ، بیرجند و ... ) ، استان زاهدان (شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، زابل ، سیرجان، پیرانشهر و ... )، استان البرز (شهرستان کرج و ... ) ، استان کاشان ، استان قم ( شهرستان قم ) ، استانمازندران ( شهرستان های ساری ، بابل ،بابلسر، نوشهر ، چالوس ، محمود آباد و ... ) ، استانگیلان ( شهرستان های رشت ، بندرانزلی و... ) ، استان ایلام ( شهرستان های ایلام و دهلران، مهران و ... )، استان همدان (شهرستان های همدان ، تویسرکان و کبودرآهنگ ) ،استانگلستان ( شهرستان گرگان ) ،  استان خوزستان ( شهرستان اهواز ، دزفول ، ماهشهر، سربندر ، آبادان ،خرمشهر ، بهبهان ، شوشتر، شوش ، مسجدسلیمان، رامهرمز ، گتوند و ... ) ، استان چهارمحال بختیاری (شهرکرد ) ، جزیره کیش ،  کشور عراق ( استان بصره، الاماره و نجف ) ، کشور افغانستان (کابل و هرات ) ،  دارای دفاتر فروش و ارائهخدمات مهندسی می باشد. شما می توانید با مراجعه یا تماس با این دفاتر ضمن مشاور از خدمات و محصولات ارائه شده بهره مندشوید.

 

 

 

 

 

 

or
or
A password will be send on your post
Registration