چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری

کد مطلب : 423

چسب کاشی پودری

امروزه برنده های مختلفی از چسب کاشی در بازاروجود دارد. حتما شما هم با برخی از برند های نامرغوب و بی کیفیت چسب کاشی خمیری وپودری مواجه شده اید. کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( رایحه بتن سبز ) همواره ازجمله معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت های ارائه دهنده انواع محصولات شیمیاییساختمان ، افزودنی و چسب ها می باشد. از جمله محصولات این شرکت انواع چسب بتن میباشد.

شما می توانید برای دریافت مشخصات فنی ، راهنماییو لیست قیمت و نیز تهیه انواع چسب کاشی و سرامیک با بخش بازرگانی مجموعه مهظمکلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( 44618462-44618379-09120916271) تماس حاصلفرمایید.

 

 

TILEBOND 3000

چسب کاشی ، سرامیک و سنگ کاری پودری

 

شرح : چسب کاشی TILEBOND 3000،  مخلوطی از مواد سیمانی به همراه افزودنیهای پلیمری و تقویت کننده چسبندگی و پرکننده های معدنی می باشد و تنها با افزودنآب آماده مصرف می گردد. برای نصب انواع مصالح جاذب و غیر جاذب روی كف و دیوار درداخل و خارج ساختمان نظیر کاشی و سرامیک شیشه ای و ... استفاده می شود. از خواص واثرات این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 مزایا :

  • چسب سیمانی اصلاح شده با لغزش کاهش یافته و زمان باز گسترش یافته
  • قدرت چسبندگی بسیار زیاد
  • قابلیت اجرا بر روی سطوح عمودی و افقی
  • چسبندگی بسیار زیاد به سطح کاشی های قدیمی
  • سهولت اجرا

 

مواردمصرف:

  • کاشی کاری دیوار و کف
  • نصب کاشی روی کاشی
  • نصب سنگ، سرامیک و موزاییک بر روی انواع سطوح
  • امکان نصب انواع پوشش ها بر روی سطوح بتنی،  سنگی، گچی و...

 

روشمصرف و کاربرد :

سطح اجرا باید محکم،تمیز،خشک و عاری از گرد وغبار و ذرات سست باشد.رنگ و پوشش های سست را باید قبل از اجرای چسب زدود.از اینچسب می توان برای تسطیح،تراز نمودن و رفع ناهمواری های جزیی مقاطع زیر کار تاضخامت 5 میلیمتر استفاده نمود البته زمان کافی برای خشک شدن لازم می باشد.به هر 25کیلوگرم باید 6 لیتر آب اضافه شود.اختلاط پودر با اب باید با همزن برقی صورت پذیرد.عملاختلاط را تا حصول مخلوط خمیری یکنواخت و همگن ادامه دهید.خمیر چسب کاشی آماده شدهرا به مدت 5 دقیقه به حال خود بگذارید.مجددا به مدت کوتاهی عمل اختلاط را تکرارنمایید و سپس به واسطه کاردک شیاردار چسب حاصله را روی سطح کشیده و کاشی را روی آنبا فشار قرار دهید.برای چسبندگی بهتر،کاشی را در حین فشردن به ارامی در جای خودحرکت دهید.بسته به نوع سطح زیر کار،میزان ناهمواری،تخلخل سطوح و همچنین شیارهایپشت کاشی، حدود 2.5 تا 4 کیلوگرم از این ماده برای پوشش 1 متر مربع مورد نیاز میباشد

 

شرایط و محدودیت های مصرف :

دمای محیط و زیر کار باید در محدود 5 تا 35 درجهسانتیگراد باشد. از اضافه کردن هرگونه افزودنی به آن باید خود داری نمود. در انباراز قرار دادن بیش از ده کیسه بر روی هم خودداری گردد.

 

بسته بندی :

 اینمحصول در کیسه های 25 کیلوگرمی تولید و ارائه می گردد.

 

پاکسازی ابزار :

 لوزامو ابزار را باید بلافاصله پس از مصرف با آب تمیز نمود.

 

انبارداری :

در محیط سرپوشیده و به دور از تابش آفتاب و دمایزیاد نگهداری شود. عدم توجه به روش انبارداری صحیح باعث آسیب رسیدن به محصول و یاظرف آن می گردد .

 

نکات ایمنی :

 همانندتمامی محصولات شیمیایی دقت شود تا از تماس با چشمها ، دهان ، پوست و مواد غذاییپرهیز گردد ( این دستورالعمل در مورد بخار آن تا زمان خشک شدن نیز جاری می باشد ).در صورت تماس با پوست و چشمها بلافاصله آن را تمیز نماید . اگر به طور اتفاقیبلعیده شد . اقدامات پزشکی انجام شود . در

ظرف ها را پس از استفاده ببندید و برای اطلاع ازانبار داری ویژه یا انهدام باقیمانده مواد به برشور ایمنی محصول مراجعه نمایید.

 

تاییدیه کیفیت :

 تماممحصولاتی که توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردد مطابق بااستانداردهای کیفی بین المللی می باشند.

 

 

 

 

کلماتو عبارات مرتبط :

چسب کاشی ضد آب ، قیمت چسب کاشی ، فروش چسب کاشی، حلال چسب کاشی ، لیست قیمت چسب کاشی ، چسب کاشی بهتر است یا سیمان ، روش امادهسازی چسب کاشی ، زمان خشک شدن چسب کاشی ، قیمت چسب کاشی 98 ، چسب کاشی پودری ، چسبکاشی چیست ، چسب کاشی و سرامیک ، چسب کاشی خمیری ، چسب کاشی استخری ، چسب کاشی خوب، چسب کاشی پودری و خمیری ، چسب کاشی پودری چیست ، چسب کاشی پودری ترکیه ، چسبکاشی خمیری ساخت ترکیه ، چسب کاشی پودری قیمت ، چسب کاشی خمیری سفید ، چسب کاشیخمیری یزد ، چسب کاشی خمیری اصفهان ، چسب کاشی خمیری چیست ، چسب کاشی سیمانی .


 

or
or
A password will be send on your post
Registration