فروش رزین تزریقی اپوکسی و پلی یورتان تک جزئی و دو جزئی

فروش رزین تزریقی اپوکسی و پلی یورتان تک جزئی و دو جزئی

کد مطلب : 410

فروش رزین تزریقی اپوکسی و پلی یورتان تکجزئی و دو جزئی

مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ، واردکننده و تولید کننده انواع رزین تزریقی اپوکسی ویژه ترمیم ترکهای بتن و نیز رزینپک جزئی و دو جزئی پلی یورتان جهت آب بندی سازه های بتنی به روش تزریق ، آمادگیخود را جهت مشاوره و فروش انواع محصولات و تجهیزات تعمیر و آب بندی سازه های بتنیاعلام می دارد. شما می توانید جهت مشاوره ، دریافت مشخصات ، نمونه و خرید انواعرزین اپوکسی و پلی یورتان تک جزئی و دو جزئی و نیز تجهیزات تخصصی تعمیر و آب بندیاز جمع پکر تزریق ، و نیز پمپ تزریق دو جزئی و تک جزئی با بخش بازرگانی کلینیک فنیو تخصصی بتن ایران 44618462-44618379 09120916272 09120916271 تماس حاصل فرماید.

 

در حال حاضر روش های مختلف استاندارد و غیراستانداردی در زمینه تعمیر سازه های بتنی در سطح دنیا شناخته شده است که هر یکبسته به شرایط تاثیر گزار می توانند کاربردی و موفقیت آمیز باشند.

 

از جمله روش های کاربردی و فنی موثر در شرایط خاصاستفاده از تزریق رزین ها می باشد. رزین های تزریقی در سازه های بتنی دو نوع میباشند. این رزین ها شامل  رزین هایتزریقی پلی یورتان و رزین های تزریقی اپوکسی می باشند.

 

رزین تزریقی اپوکسی : رزین تزریقی اپوکسی به واسطه خصوصیات مثبت ومنحصر به فرد از جمله مقاومت چسبندگی بالا ، دوام بالا ، ویسکوزیته پایین و قابلیتنفوذ و تزریق ، مقاومت مکانیکی و فشاری بالا ، دارای عملکرد موثر  و پر اهیمتی به خصوص در تعمیرات سازه ای در بتنهای آسیب می باشد. این رزین های با تزریق و یا نفوذ ثقلی درون ترکها سازه ای و غیرسازه ای ، با چسباندن طرفین ترک علاوه بر حذف نفوذ به بازگشت خصوصیات اولیه بتنآسیب دیده کمک بسیاری می کند تا جایی که می توان پیش بینی کرد تا حدود نزدیک به صددر صدی ( در صورت اجرای صحیح ) عملکرد سازه به حالت اولیه بر می گردد. نکات مهم دراین سیستم ، اهمیت پر شدن کامل ترک از رزین ، عاری از آلودگی و گرد و غبار بودندرون ترک ، خالی از آب بودن ترک می باشد . از معایب این سیستم می توان به هزینهنسبتا بالا ( که با توجه به عملکرد منحصر به فرد توجیح پذیر می باشد ) ، ظاهر مشخصمحل تعمیر ، اجرای تخصصی و یناز به تیم با تجربه ، تجهیزات گران قیمت اشاره کرد. (البته در صورتی که عمق ترک زیاد نبود و عرض ترک بیش از یک میلیمتر باشد در سطوحافقی می توان به روش ریزشی و ثقلی اجرا کردد که در این صورت نیاز به تجهیزات ویژهتزریق نمی باشد ).

 

رزین تزریقی پلی یورتان : این محصولات که بسته به نوع رزین اولیه بهصورت دو جزئی و تک جزئی می باشد دارای خصوصیات فوم شوندگی می باشند. این تیپ رزینبا تزریق درون ترک ها آبدار ( در مجاورت آب ) افزایش حجم داده و منجر به جلوگیریاز نشت و نفوذ آب می گردد. مصرف عمده این روش برای آب بندی سازه های بتنی می باشد.این مواد حجم باید به روش تزریق رزین با پمپ های تک مخزن تک جزئی و یا دو جزئی دومخزنه استفاده گردد.

 

تجهیزات  و مصالح مصرفی جانبی مورد نیاز  در تزریق رزین های اپوکسی و پلی یورتان :

·       پکر تزریق Paker  : پکر های تزریق که مدخل ورود رزین ها درونبتن می باشند از یک طرف به نازل پمپ و از طرف دیگر درون بتن قرار می گیرند. پکرها با توجه به نوع طراحی به صورت یک طرفه عمل کرده و باعث ورود یه طرفه رزین درونبتن می گردند. پکر ها در دو نوع فلزی و پلاستیک تولید می گردند. پکر هامصرفی از نظر طول و قطر دارای انواع مختلفی میباشند که هر یک بسته به فشار موردنیاز و عرض دیوار یا ترک می توانند به کار گرفته شوند. پکر ها در حال حاضراز نظر قطر در انواع 8 ، 10 و 13 میلیمتر و از نظر طول 8 ، 10 ، 13 و 15 سانیتمترارائه می گردند. همچنین برای ترک ها کم عمق و سطحی از پکر های سطحی یا نیپل که جنسآنها پلاستیکی است می توان استفاده نمود.

 

·       پمپ تزریق : پمپ های تزریق که در دو نوع تک جزئی و دو جزئیارائه می شوند دارای چهار بخش اصلی الکترو موتور ، گیج فشار سنج و تنظیم فشار ،مخزن ورودی رزین ها و شنگ و نازل می باشند. پس از ریختن رزین درون مخزن ،رزین مذکور تحت فشار از طریق نازل به درون پکر ها تزریق می گردد. فشار مورد نیازتزریق بسته به کیفیت بتن ، عمق ، طول  وعرض ترک ، متغییر می باشد. باید برای تزریق رزین حتما از اکیپ تخصصیاستفاده گردد چرا که با توجه به زمان گیرش پایین رزین ها از مشکلات شایع این روشخشک شدن متریال درون پمپ و مشکلات ناشی از آن و تمیز کاری بخش های مختلف پمپ ازجمله شلنگ تزریق می باشد.

 

 

·       دریل سوراخ کار : از دریل برای سوراخ کاری  بتن به منظور نصب پکر استفاده می شود. قطرسوراخ باید متناسب با قطر پکر تزریق بوده و عمق آن به حدی باشد که رزین به محل ترکیا درز دسترسی داشته باشد. در ترک ها باید سوراخ در طرفیت آن و با زاویه 45 درجهصورت پذیرد. درون سوراخ پس از حفاری باید به خوبی از گرد و غبار زدوده شود.فواصل سوراخ ها باید متناسب با عرض و عمق ترک باشد ولی به صورت یک امر کلی 30سانتیمتر کفایت می کند.

 

·       بتونه اپوکسی : از بتونه های اپوکسی برای فیکس کردن پکر تزریق وسیل و آب بندی کردن ترک برای جلوگیری از خروج رزین ها از طول ترک و اطمینان از پرشدن ترک  به واسطه فشار استفاده می شود.بتونه اپوکسی با توجه به مشخصات فیزیکی و چسبندگی بالا و گیرش سریع می تواندکارایی مناسبی برای این امر داشته باشد. بهترین نوع رزین اپوکسی برای اینامر DezosiveA-100  می باشد.

 

 

شما می توانید برای مشاوره ، بازدید و اجرایترمیم ، تعمیر و آب بندی سازه های بتنی و نیز خرید انواع محصولات تعمیر و آب بندیبا بالاترین کیفیت  ، از جمله انواع ملاتها معمولی ، پرمقاومت و آب بند ، و نیز پمپ ، پکر و رزین تزریق اپوکسی و پلییورتان ، و نیز اجرای تزریق رزین اپوکسی و پلی یورتان با مجموعه کلینیک فنی وتخصصی بتن ایران ( شرکت رایحه بتن سبز یا ژرف تابان مهر ) ،44618462-44618379-09120916272  تماس حاصل فرمایید.

 

کلماتمرتبط :

قیمت رزین اپوکسی ، فروش رزین پلی یورتان ، رزینتزریق پلی یورتان تک جزئی ، رزین پلی یورتان تزریق دو جزئی ، فروش پمپ تزریق، فروشپکر تزریق، قیمت پکر تزریق ، قیمت رزین اپوکسی ، تزریق رین اپوکسی در ترک ، ترمیمترک های بتن با تزریق رزین اپوکسی ، آب بندی بتن با تزریق رزین پلی یورتان ، آببندی با رزین پلی یورتان، فروش پمپ تزریق اپوکسی ، فروش پمپ تک جزئی تزریق

 


or
or
A password will be send on your post
Registration